//
کدخبر: ۳۳۶۵۰۶ //

شهید سلیمانی در هیچ میدانی تسلیم نشد

یک عضو شورای مرکزی جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی استان اصفهان گفت: شهید سلیمانی در هیچ میدانی سر تسلیم فرود نیاورد و همه سیاستمداران دنیا روی تصمیمات ایشان حساب می‌کردند.

 شهید سلیمانی در هیچ میدانی تسلیم نشد
به گزارش فرتاک نیوز،

ابوالفضل قربانی در گفت‌وگویی درباره شخصیت شهید سلیمانی، اظهار کرد: شهید سلیمانی یک الگوی بسیار موفق از نسل انقلابی است که در زمان انقلاب و در دوره حیات امام خمینی(ره) با استفاده از آموزه‌های دینی و انقلابی تربیت شد و توانست منشأ برکات زیادی در طول عمر خود باشد. در دوره جنگ خدمات ارزنده‌ای به کشور ارائه داد و پس از آن در تثبیت انقلاب اسلامی تلاش بسیاری کرد.

وی افزود: آنچه از شهید سلیمانی دیدیم این بود که در طول سالیان دراز در اوج گذشت و ایثار بود و به جای اینکه به فکر خود باشد همه آن چیزی که در فکر و ذهن داشت، اعتلای کشور، انقلاب، اسلام و مردم بود.

این فعال سیاسی اصولگرا گفت: شهید سلیمانی یک نمونه موفق از نسلی بود که دوره نوجوانی و جوانی خود را در انقلاب طی کرده است. تهذیب نفس، گذشت و ایثار، دست پاکی و امانت‌داری از خصوصیات بارز ایشان بود و به همین دلیل مورد توجه و محبت آحاد مردم بود.

قربانی تصریح کرد: آن چیزی که از شهید سلیمانی در اذهان همگان است در مرحله اول توجه ایشان به خداوند متعال بود و اخلاص و ایمان این شهید از او یک اسوه و الگو ساخته بود. در مرحله دوم بصیرت ایشان بود به طوری که شهید سلیمانی فردی حزبی و جناحی نبود و از هر آدم سیاسی و حزبی بهتر به مسائل واقف بود، به طوری که عمق مسائل را به خوبی می‌توانست ببیند و بر همین اساس هم تصمیم‌گیری کند.

وی گفت: به همین دلیل بود که شهید سلیمانی در هیچ میدانی سر تسلیم فرود نیاورد و همه سیاستمداران دنیا روی تصمیمات ایشان حساب می‌کردند به طوری که رئیس‌جمهور یک ابرقدرت با او به مذاکره و رایزنی پرداخت.

این عضو شورای مرکزی جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی استان اصفهان، تصریح کرد: شهید سلیمانی هیچ مرزی نمی‌شناخت و حمایت از مظلومان در تمام جهان را برای خود یک وظیفه می‌دانست و در عراق، یمن، فلسطین، سوریه و لبنان، افغانستان و حتی کشورهای آفریقایی و آمریکایی به دفاع از مظلومان می‌شتافت.

این فعال سیاسی اصولگرا، خاطرنشان کرد: شهید سلیمانی آنقدر بزرگ بود که بزرگی او را حتی دشمنان نظام هم نمی‌توانستند انکار کنند به طوری که این شهید را سرباز شجاع وطن لقب دادند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۳۶۵۰۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان