//
کدخبر: ۳۳۳۳۷۷ //

آغاز پذیرش بدون آزمون دوره کارشناسی‌ارشد دانشگاه شهید بهشتی

شرایط پذیرش بدون آزمون استعدادهای درخشان در دوره کارشناسی‌ارشد دانشگاه شهید بهشتی برای سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱ اعلام شد.

آغاز پذیرش بدون آزمون دوره کارشناسی‌ارشد دانشگاه شهید بهشتی
به گزارش فرتاک نیوز،

دانشگاه شهید بهشتی اعلام کرد که به استناد آیین‌نامه‌ "پذیرش بدون آزمون استعدادهای درخشان در دوره تحصیلی کارشناسی‌ارشد" مصوب ۹۸/۱۰/۰۱ وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و دستورالعمل اجرایی مصوب شورای استعداد درخشان دانشگاه، از بین دانشجویان دوره کارشناسی پیوسته، برای نیم‌سال اول سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱در مقطع کارشناسی‌ارشد دانشجو می‌پذیرد.

بر اساس اعلام دانشگاه شهید بهشتی، دانشجویان دوره‌های مجازی، نیمه حضوری، غیرحضوری، دانشگاه‌های پیام نور، آزاد اسلامی، غیردولتی-غیرانتفاعی، جامع علمی کاربردی، فنی و حرفه‌ای، پردیس‌های بین‌الملل (خودگردان)، دانشجویان غیرایرانی، دانشجویان ایرانی انتقالی از دانشگاه‌های خارج از کشور و دانشجویانی که مدرک خود را از دانشگاههای خارج از کشور اخذ نموده اند مجاز به شرکت در این فراخوان نیستند.

همچنین درخواست برگزیدگان رتبه‌های یک تا پانزده مرحله نهایی المپیادهای علمی- دانشجویی برای ورود به همان رشته یا رشته‌های مرتبط به تشخیص کارگروههای تخصصی برنامه ریزی و گسترش آموزش عالی با ارائه معرفی‌نامه از دبیرخانه المپیاد، به صورت مازاد بر ظرفیت پذیرش با آزمون، بررسی میشود.

تغییر رشته یا محل تحصیل افراد پذیرفته شده بر اساس آیین‌نامه پذیرش بدون آزمون استعدادهای درخشان در دوره تحصیلی کارشناسی ارشد، مجاز نیست.

ارائه درخواست و دارا بودن شرایط لازم به هیچ عنوان به معنی پذیرش نمی‌باشد و در صورت وجود هر گونه مغایرت در شرایط متقاضیان با ضوابط موجود در فراخوان، درخواست ایشان مورد بررسی قرار نخواهد گرفت.

بر اساس اعلام اداره جذب و هدایت استعدادهای درخشان دانشگاه شهید بهشتی، پذیرش اولیه به منزله پذیرش قطعی نیست و هیچگونه حقّی برای داوطلبان ایجاد نمیکند.  پذیرش نهایی منوط به تأیید سازمان سنجش آموزش کشور است.

​​​​​​​متقاضیان از امروز ۱۳ آذرتا ۸ دی ۱۴۰۰ می‌توانند به سامانه جامع آموزشی دانشگاه شهید بهشتی به نشانی(https://golestan.sbu.ac.ir) مراجعه نموده و نسبت به ثبت‌نام و بارگذاری مدارک اقدام نمایند.

اسامی پذیرفته شدگان اولیه در اواخر اسفند ۱۴۰۰ بر اساس شماره پرونده داوطلب از طریق وبگاه دانشگاه شهید بهشتی به نشانی https://www.sbu.ac.ir/web/eduvp/talent اعلام خواهد شد.

لازم است متقاضیان از زمان ارائه درخواست تا اعلام نتایج نهایی (اعلام اسامی مورد تایید سازمان سنجش آموزش کشور)، اخبار مربوط را به صورت منظم از طریق وبگاه اداره جذب و هدایت استعدادهای درخشان دانشگاه شهید بهشتی پیگیری نمایند.

اطلاعات کامل، شرایط پذیرش و مدارک لازم برای ثبت نام اینترنتی  اینجا قابل مشاهده است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۳۳۳۷۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان