//
کدخبر: ۳۲۹۱۱۱ //

جریان بازگشایی مدارس به کجا رسید؟

باتوجه به سرعت واکسیناسیون همگانی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: امیدواریم تا پایان آبان و واکسیناسیون تمام جامعه هدف، شاهد بازگشایی کامل مدارس باشیم.

جریان بازگشایی مدارس به کجا رسید؟
به گزارش فرتاک نیوز،

محمد وحیدی با اشاره به آخرین وضعیت بازگشایی مدارس،اظهار داشت: جلسه کمیسیون آموزش مجلس ‌با حضور وزرای بهداشت، علوم و سرپرست وزارت آموزش و پرورش برگزار شد.

رویکرد کمیسیون آموزش مجلس نسبت به بازگشایی مدارس چیست؟

عضو کمیسیون آموزش مجلس گفت: با توجه به روند افزایشی واکسیناسیون عمومی در بین دانش‌آموزان، اساتید، معلمان، دانشجویان و اولیا مربیان، رویکرد این کمیسیون، بازگشایی مدارس با رعایت پروتکل‌های بهداشتی بود.

وی افزود: در مدارس روستایی، عشایری و مرزی از ابتدای سال تحصیلی دانش‌آموزان به صورت حضوری سر کلاس‌های درس حاضر شده و تاکنون مشکل خاصی وجود نداشته است.

شیفتی شدن حضور دانش‌آموزان

نماینده مردم 5 شهر خراسان شمالی در مجلس گفت: در مدارس شهری که جمعیت دانش‌آموزان به نسبت بیشتر است سعی بر این است که دانش‌آموزان نیمی از ایام هفته را به جهت ارتباط مستمر با معلمان به صورت حضور در مدارس حاضر باشند.

وحیدی تصریح کرد: امید است تا پایان آبان‌ماه واکسیناسیون عمومی جامعه هدف به پایان برسد تا شاهد بازگشایی مدارس به صورت حضوری باشیم.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۲۹۱۱۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان