//
کدخبر: ۳۲۶۴۸۸ //

امروز آخرین مهلت اعتراض به نتایج کنکور ۱۴۰۰

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور تاکید کرد: اعتراض به نتایج کنکور ۱۴۰۰ تا آخر وقت امروز چهارشنبه ۱۴ مهرماه قابل ثبت است و بعد از آن اعتراضی قابل دریافت نیست. نتیجه بررسی اعتراضات نیز تا ۱۰ آبان بصورت پیامک به متقاضیان اعلام خواهد شد.

امروز آخرین مهلت اعتراض به نتایج کنکور ۱۴۰۰
به گزارش فرتاک نیوز،

فاطمه زرین آمیزی در گفت و گویی، ضمن بیان این مطلب اظهار کرد: باتوجه به اعلام نتیجه نهایی آزمون سراسری سال ۱۴۰۰ ، برخی از پذیرفته شدگان با ارسال درخواست به سازمان سنجش آموزش کشور مدعی اشتباه در انتخاب رشته خود بوده و متقاضی معرفی به اولویت بعدی که در آن دارای نمره هستند می باشند.

وی در ادامه تصریح کرد: برای سازمان سنجش آموزش کشور تنهادرخواست هایی قابل پذیرش و بررسی هستند که شامل مصادیق "اشتباه در انتخاب رشته" که جزئیات آن در اطلاعیه امروز مورخ چهارم مهر سازمان سنجش آمده است، باشند.

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور ادامه داد: داوطلبان معترض باید اطلاعیه حاوی موارد "اشتباه درانتخاب رشته" را مطالعه کرده و سپس در سامانه پاسخگویی اینترنتی مندرج در درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش به نشانی https://request.sanjesh.org درخواست خود را ثبت کنند .

وی تاکید کرد: درخواست ها فقط از روش ذکر شده قابل ثبت است و سازمان سنجش از هیچ طریق دیگری درخواست اشتباه در انتخاب رشته را بررسی نخواهد کرد.

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور اظهار کرد: پذیرفته شدگان در این مرحله باید مطابق برنامه زمانی اعلام شده، نسبت به ثبت نام در دانشگاه محل قبولی فعلی اقدام نمایند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: پذیرفته شدگانی که وضعیت آنها در قالب شرایط موارد "اشتباه در انتخاب رشته" نیست، باید تقاضای خود را از طریق دانشگاه محل قبولی برای تغییر رشته یا انتقال و از طریق آیین نامه های مربوطه پیگیری نمایند، زیرا این موارد قابل بررسی در سازمان سنجش نمی باشند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۲۶۴۸۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان