//
کدخبر: ۳۲۴۴۳۷ //

۲۰۰۰ مدرسه در همدان آماده برای واکسیناسیون

استاندار همدان از ایجاد ستاد ویژه برای جهش تزریق واکسن در استان، خبر داد و گفت: می‌توانیم دو هزار مدرسه را برای واکسیناسیون، آماده کنیم.

 ۲۰۰۰ مدرسه در همدان آماده برای واکسیناسیون
به گزارش فرتاک نیوز،

سید سعید شاهرخی شامگاه پنج‌شنبه ۲۵ شهریورماه در ستاد مدیریت کرونای استان همدان با حضور وزیر کشور، اظهار کرد: همدان از استان‌های ممتاز در حوزه بهداشت و درمان است و در بحث پیشگیری و مقابله با کرونا از همان روز اول سناریوهای مختلفی برای شرایط مختلف در نظر گرفتیم.

 شاهرخی تصریح کرد: تا کنون ۱۰۱ جلسه ستاد مدیریت کرونا همزمان با کشور در استان و شهرستان‌ها برگزار شده و بیش از ۹۶۷ مصوبه را عملیاتی کردیم.

وی ادامه داد: تلاش ما این بوده که همه امکانات را بسیج کنیم، ورود به بیمارستان را کاهش دهیم و مردم نیز به خوبی با ما همکاری کردند و ما در پیک‌های مختلف به بهترین وجه، بیماری را کنترل کردیم.

استاندار همدان، خاطرنشان کرد: همه تلاش و امکانات را پای کار آوردیم تا با اجرای مصوبات ورودی بیمارستان‌ها را کاهش دهیم و همکاری خوبی نیز بین ادارات صورت گرفت به طوریکه نیروی انتطامی ۲۰۰ روز در آماده باش کامل بود و دادستان نیز در این امر، پیشگام بود.

شاهرخی اظهار کرد: گشایش خوبی در ورود واکسن به استان، صورت گرفته و اکنون که محدودیت نداریم باید زمینه تزریق را فراهم کنیم در همین راستا می‌توانیم ستاد ویژه برای جهش تزریق واکسن را ایجاد و دو هزار مدرسه را برای واکسیناسیون، آماده کنیم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۲۴۴۳۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان