//
کدخبر: ۳۲۲۷۷۷ //

فرآیند آموزش اولیای نوآموزان از بدو ورود به دبستان آغاز می شود

معاون آموزش ابتدایی چهارمحال و بختیاری از شروع برنامه همدلی و همزبانی معماران خشت اول به‌منظور آموزش بیش از ۲۰ هزار نفر از اولیای نوآموزان پایه اول ابتدایی در مدارس استان خبر داد.

فرآیند آموزش اولیای نوآموزان از بدو ورود به دبستان آغاز می شود
به گزارش فرتاک نیوز،

محمد محمدی با اشاره به آغاز فرایند آموزش بیش از ۲۰ هزار  نفر از اولیای نوآموزان بدو ورود به پایه اول ابتدایی، اظهار کرد: برای تحقق این هدف، نزدیک به ۱۵۰ نفر از مدرسان میانی که غالباً آموزگاران موفق پایه اول ابتدایی و راهبران آموزشی و تربیتی هستند، آموزش های لازم را در قالب کارگاه های علمی و عملی فراگرفتند.

معاون آموزش ابتدایی چهارمحال و بختیاری افزود: محورهای مهم این آموزش‌ها شامل آشنایی با اهداف و مفاهیم کتب درسی پایه اول، ویژگی‌های دانش آموزان سنین شش ساله، همکاری و همراهی اولیا با معلمان و تبیین شرایط زیست بوم جدید( پاندمی کرونا و تاثیرات آن بر سیستم آموزشی کشور) است.

وی عنوان کرد: مدرسان میانی و منطقه‌ای از روز شنبه ۱۳ شهریورماه لغایت ۱۰ مهرماه سال‌جاری در قالب کلاس‌های آموزش خانواده سرفصل‌های مدنظر این برنامه را به اولیا دانش‌آموزان تک تک مدارس آموزش خواهند داد و اولیای جوان نوآموزان پایه اول ابتدایی را برای ورود شایسته و بایسته به مدرسه آماده می‌کنند.

محمدی اجرای این برنامه آموزش اولیای دانش‌آموزان بدو ورود به دبستان تمامی در تمامی مدارس و در قالب کارگاه آموزشی شش ساعته را الزامی برشمرد و گفت: مدیران مدارس ابتدایی، باتوجه به شرایط و اقتضائات هر مدرسه بستر لازم را برای ارائه این آموزش‌ها را فراهم کنند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۲۲۷۷۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان