//
کدخبر: ۳۱۹۵۸۵ //

ثبت نام بدون آزمون کارشناسی دانشگاه پیام نور از ۱۴ مرداد

رئیس دانشگاه پیام ایلام از آغاز ثبت نام پذیرش دانشجو، بدون آزمون در مقطع کارشناسی این دانشگاه از ۱۴ تا ۲۰ مردادماه خبر داد.

ثبت نام بدون آزمون کارشناسی دانشگاه پیام نور از ۱۴ مرداد
به گزارش فرتاک نیوز،

دکتر «عباس سهراب‌زاده» در گفت‌وگویی، با اعلام این خبر، اظهار کرد: متقاضیان و علاقمندان می‌توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org نسبت به ثبت نام بدون آزمون مقطع کارشناسی دانشگاه پیام نور اقدام کنند.

وی با بیان اینکه ثبت نام بدون آزمون و براساس سوابق تحصیلی همراه با انتخاب رشته سراسری از طریق سایت سازمان سنجش امکان پذیر است، تصریح کرد: چه کسانی که در کنکور سراسری ثبت نام کردند و چه کسانی که ثبت نام نکرده‌اند، می توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش کشور نسبت به ثبت نام و انتخاب رشته ی دلخواه خود برای محل تحصیل در دانشگاه پیام نور در مراکز استان ایلام اقدام کنند.

رئیس دانشگاه پیام‌نور استان تاکید کرد: امکان تحصیل همزمان در دو رشته ، آموزش حضوری، نیمه‌حضوری و الکترونیکی ، اعطای انواع وام‌های شهریه و تسهیلات بانکی با کارمزد ۲ درصد، تنوع در عناوین رشته‌ها و دارا بودن پایین‌ترین مبلغ شهریه در بین دانشگاه‌های دولتی از مزایای دانشگاه پیام‌نور است.

سهراب‌زاده  امکان تغییر رشته، مهمان و انتقال به شهر مورد نظر دانشجو، بیشترین آمار قبولی در آزمونهای استخدامی و تحصیلات تکمیلی، امکان تحصیل برای شاغلین و بانوان را از دیگر مزایای تحصیل در این دانشگاه عنوان کرد و گفت: رشد ۱۳ پله ای دانشگاه پیام نور در سال ۲۰۲۰ در بین برترین دانشگاه های جهان،   برگزاری "۱۵۰ هزار" کلاس مجازی وبرگزاری "۳ میلیون نفر" آزمون الکترونیک در ترم گذشته گویای موفقیت دانشگاه‌ پیام‌نور در عرصه آموزش است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۱۹۵۸۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان