//
کدخبر: ۳۱۵۶۹۰ //

کسر خدمت مشروط به تحویل پروژه پژوهشی

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع‌‍مقدس استان زنجان گفت: طرح‌ کسر خدمت سربازی ویژه دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری اجرا می‌شود.

کسر خدمت مشروط به تحویل پروژه پژوهشی
به گزارش فرتاک نیوز،

قاسم محمدی صبح امروز (هشتم تیرماه) در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: طرح‌ کسر خدمت سربازی به مدت ۶ تا ۱۰ ماه ویژه دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری اجرا می‌شود. در این طرح سربازان هشت ماه بعد از فراغت از تحصیل مجاز به گرفتن پروژه کسر خدمت هستند و انجام دو طرح پژوهشی موازی و همزمان برای سربازان ممنوع است.

وی با اشاره به اینکه سربازان در حین خدمت مجاز به استفاده از کسر خدمت سربازی نیستند، بیان کرد: رشته‌های مورد پذیرش در این طرح تاریخ، زبان انگلیسی، زبان و ادبیات عرب، زبان فرانسوی، اردو و ...، سینما، تئاتر، موسیقی، هنرهای تجسمی، فلسفه، الهیات، علوم قرآنی و حدیث، مدیریت، حقوق، علوم سیاسی، روان‌شناسی، جامعه‌شناسی، جغرافیا و ...، برنامه‌ریزی درسی، مدیریت آموزشی، تکنولوژی آموزشی در دفاع‌مقدس و مهندسی کامپیوتر است.

این مسئول ادامه داد: موضوعات این طرح تاریخ دفاع‌ مقدس استان زنجان، دایرة‌المعارف هنر و فرهنگ دفاع مقدس، تولید فیلم کوتاه، مستند پادکست، سرود و نمایش، فضای مجازی، موشن‌گرافی، اپلیکیشن، نماهنگ، تکمیل بانک اطلاعاتی ایثارگران استان زنجان، ادبیات دفاع مقدس، ترجمه کتب دفاع مقدس به زبان‌های عربی و انگلیسی و نیز تدوین و چاپ کتاب دفاع مقدس با موضوع شعر، داستان، خاطره تاریخ شفاهی و پژوهشی است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع‌مقدس استان زنجان با اشاره به اینکه هم‌اکنون الگوی مدیریت نیروهای انسانی، شهید حمید احدی و محمدناصر اشتری در حال انجام است، خاطرنشان کرد: برای این دو دانشجو ۶ تا ۱۰ ماه کسر خدمت اختصاص می‌یابد و در مجموع ۱۴ طرح در دست اجرا است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۱۵۶۹۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان