//
کدخبر: ۳۱۵۲۶۲ //

دستور روحانی در پی تصادف اتوبوس سرباز معلم‌ها

روحانی در پی وقوع سانحه مرگبار برای اتوبوس حامل سربازمعلم‌ها دستوری صادر کرد.

دستور روحانی در پی تصادف اتوبوس سرباز معلم‌ها
به گزارش فرتاک نیوز،

اتوبوس سربازان با تریلی تصادف کرد و در این تصادف اتوبوس سربازان 5 سرباز معلم فوت کردند.

و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری ، رییس جمهور در پیامی با تسلیت جان باختن تعدادی از سرباز معلمان در اثر سانحه اتوبوس سربازان در یزد، خواستار بررسی علل وقوع سانحه و معرفی مقصر و یا مقصران احتمالی در اسرع وقت شد.

رئیس جمهور در پیامی با ابراز تاسف از وقوع سانحه برای اتوبوس حامل سرباز معلم ها که منجر به جان باختن و مجروح شدن عده ای از آنان شد ضمن تسلیت به خانواده های داغدیده، تاکید کرد: متاسفانه تکرار چنین حوادث اندوه بار و غیر قابل جبران جاده ای نشان می دهد که همه مسئولان و دست اندرکاران ذیربط باید با برنامه ریزی های دقیق تر و همه جانبه در کاهش وقوع این گونه حوادث تلخ بیش از پیش تلاش کنند. متن پیام حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی به این شرح است:

انا لله و انا الیه راجعون

با کمال تاسف، وقوع سانحه دردناک برای اتوبوس حامل سرباز معلم ها در محور زاهدان–آباده در دهشیر-یزد که منجر به جانباختن و مجروح شدن عده ای از این عزیزان شد و آحاد ملت ایران را اندوهگین و متاثر ‌کرد.

اینجانب با ابراز همدردی، این ضایعه ناگوار را از صمیم قلب به خانواده های داغدیده و جامعه علمی و آموزشی کشور تسلیت می گویم و برای جانباختگان این حادثه رحمت و مغفرت، برای آسیب‌دیدگان و مجروحان شفای عاجل و برای بازماندگان صبر و تسلی، مسألت دارم.

متاسفانه تکرار چنین حوادث اندوه بار و غیر قابل جبران جاده ای نشان می دهد که همه مسئولان و دست اندرکاران ذیربط باید با برنامه ریزی های دقیق تر و همه جانبه در کاهش وقوع این گونه حوادث تلخ بیش از پیش تلاش کنند.

در این حادثه هم باید سریعا نسبت به بررسی علل وقوع آن اقدام و مقصر یا مقصران احتمالی را معرفی کنند.

حسن روحانی

رئیس جمهوری اسلامی ایران

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۱۵۲۶۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان