//
کدخبر: ۳۱۵۲۱۱ //

آخرین مهلت ثبت‌نام آزمون کاردانی به کارشناسی اعلام شد

مهلت ثبت‌نام در آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته ساعت ۲۴ امروز جمعه چهارم تیر ماه پایان می‌پذیرد.

آخرین مهلت ثبت‌نام آزمون کاردانی به کارشناسی اعلام شد
به گزارش فرتاک نیوز،

ثبت‌نام برای شرکت در آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال ۱۴۰۰ از روز یکشنبه مورخ ۲۳ خرداد ماه آغاز شد و با توجه به اعلام رشته محل‌های جدید و اصلاحات دفترچه راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال ۱۴۰۰ فرصت ثبت نام و انتخاب رشته تا جمعه ۴ تیرماه تمدید شد و متقاضیان می توانند در مهلت مقرر برای شرکت در آزمون مذکور به درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org مراجعه و برای ثبت‌نام اقدام کنند.

متقاضیانی که برای ثبت نام و انتخاب رشته در آزمون فوق اقدام نکرده‌اند با توجه به اعلام رشته محل‌های جدید و فراهم کردن امکان ویرایش می توانند در این مهلت تعیین شده نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

 دفترچه راهنمای ثبت‌نام و انتخاب رشته به همراه اطلاعیه تکمیلی ثبت‌نام در آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال ۱۴۰۰ همزمان با شروع ثبت‌نام از طریق درگاه اطلاع رسانی این سازمان در دسترس قرار گرفت.

زمان ثبت نام برای شرکت در آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال ۱۴۰۰ آخر وقت جمعه چهارم تیر پایان می یابد. متقاضیان لازم است برای اطلاع از شرایط و ضوابط شرکت در این آزمون و نوع پذیرش رشته‌های امتحانی با آزمون و یا براساس سوابق تحصیلی «بدون آزمون» دفترچه راهنمای مذکور را به دقت مطالعه کنند.

آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال ۱۴۰۰ آن دسته از رشته‌هایی که پذیرش آنها به صورت «با آزمون» است، در روز جمعه مورخ ۲۲ مرداد برگزار خواهد شد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۱۵۲۱۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان