//
کدخبر: ۳۱۴۶۰۱ //

آمار داوطلبان آزمون کاردانی به کارشناسی اعلام شد

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور با اشاره به ثبت نام و انتخاب رشته بیش از ۲۲ هزار نفر در آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته، گفت: مهلت ثبت نام در این آزمون امروز یکشنبه ۳۰ خردادماه پایان می یابد.

آمار داوطلبان آزمون کاردانی به کارشناسی اعلام شد
به گزارش فرتاک نیوز،

فاطمه زرین آمیزی در گفت و گویی ضمن بیان این مطلب اظهار کرد: ثبت‌نام برای شرکت در آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال ۱۴۰۰ از روز یکشنبه مورخ ۲۳ خرداد ماه آغاز شده و متقاضیان می توانند در مهلت مقرر برای شرکت در آزمون مذکور به درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org مراجعه و برای ثبت‌نام اقدام کنند.

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور با بیان اینکه بیش از ۲۲ هزار داوطلب در آزمون کاردانی به کارشناسی ثبت نام کرده اند، تاکید کرد: دفترچه راهنمای ثبت‌نام و انتخاب رشته به همراه اطلاعیه تکمیلی ثبت‌نام در آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال ۱۴۰۰ همزمان با شروع ثبت‌نام از طریق درگاه اطلاع رسانی این سازمان در دسترس قرار گرفت.

زرین یادآور شد: زمان ثبت نام برای شرکت در آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال ۱۴۰۰ آخر وقت امروز یکشنبه ۳۰ خرداد پایان می یابد.متقاضیان لازم است برای اطلاع از شرایط و ضوابط شرکت در این آزمون و نوع پذیرش رشته‌های امتحانی با آزمون و یا براساس سوابق تحصیلی «بدون آزمون» دفترچه راهنمای مذکور را به دقت مطالعه کنند.

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور در پایان تاکید کرد: آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال ۱۴۰۰ آن دسته از رشته‌هایی که پذیرش آنها به صورت «با آزمون» است، در روز جمعه مورخ ۲۲ مرداد برگزار خواهد شد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۱۴۶۰۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان