//
کدخبر: ۳۱۳۲۶۲ //

شورا، توجه به محیط زیست را فراموش نکند

بنفشه امامی نیا در یادداشتی به اهمیت برنامه های زیست محیطی برای شورای اسلامی شهر پرداخت.

شورا، توجه به محیط زیست را فراموش نکند
به گزارش فرتاک نیوز،

زمانی به محیط زیست به عنوان یک موضوع لوکس نگاه می‌شد ولی امروزه شرایط زیست در سطح جهانی و ملی، محیط زیست را به مهمترین موضوع زندگی بشر تبدیل کرده است.

در همه جای دنیا، مباحث و مسائل زیست محیطی از اولویت ویژه ای برخوردار است اما متاسفانه در این شهر و دیار ما گویا چندان اهمیتی ندارد و توجهی به آن نشده است.

یکی از مسائلی که در حوزه محیط زیست شهری کرمانشاه بسیار حائز اهمیت است، بحث انتقال سایت دپوی زباله های بیمارستانی به خارج از شهر و همچنین تفکیک آن با زباله های خانگی است.در اینخصوص می بایست محل دپو به مکانی بسیار دورتر از شهر و با شیوه های نوین دفن زباله مدیریت شود.

یکی از ارکان مدیریت شهری، خدمات شهری است که به‌طور مستقیم با موضوع محیط زیست و کیفیت زندگی در ارتباط است. لذا نتیجه تمامی اقدامات شهرداری در راستای مدیریت شهری باید منجر به بالا رفتن کیفیت خدمات شهری و ارتقای شاخص‌های محیط زیستی شود.

وی با بیان اینکه همه پروژه‌های شهری باید تاییدیه محیط زیستی داشته باشند،اظهارکرد: شهرداری کرمانشاه به عنوان بخشی از مدیریت کشور، چه در سطح برنامه‌ریزی و چه در سطح اجرا باید در این زمینه  به الگویی ملی تبدیل شود.

شورای اسلامی شهر می بایست موضوع پر اهمیت و حیاتی محیط زیست را در صدر اولویت های کاری خود قرار دهد.

یادداشت:بنفشه امامی نیا

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۱۳۲۶۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان