//
کدخبر: ۳۱۰۰۵۳ //

نکاتی مهم درباره کارت ورود به جلسه امتحانات نهایی

معاون آموزش و پرورش استان کرمانشاه از اینترنتی شدن فرآیند توزیع کارت ورود به جلسه امتحانات نهایی دانش‌آموزان خبر داد.

نکاتی مهم درباره کارت ورود به جلسه امتحانات نهایی
به گزارش فرتاک نیوز،

فردین یاوری در گفت و گو با خبرنگار، اظهار کرد: دانش آموزان پایه دوازدهم دوره دوم متوسطه روزانه، بزرگسالان، آموزش از  راه دور و داوطلبان  آزاد شاخه نظری و رشته هنر دوره پیش دانشگاهی شاخه فنی و حرفه‌ای می‌توانند از اوایل هفته آینده برای دریافت کارت ورود به جلسه امتحانات نهایی به درگاه اینترنتی پادا ( https://pada.medu.ir ) مراجعه و با انتخاب  گزینه دریافت کارت ورود به جلسه امتحانات نهایی، نسبت به مشاهده و دریافت کارت ورود به جلسه خود اقدام کنند.

وی با بیان اینکه توزیع اینترنتی کارت ورود به جلسه در راستای کاهش ترددها و مراجعات حضوری انجام می شود، افزود: برنامه دقیق امتحانات نهایی داوطلبان شامل نام دروس، روز، تاریخ و ساعت امتحانات و آدرس حوزه اجرای آزمون در کارت ورود به جلسه آنها درج شده است.

معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه در ادامه اشاره‌ای هم به تمهیدات اتخاذ شده برای برگزاری امتحانات نهایی با رعایت فاصله‌گذاری فیزیکی و شیوه‌نامه‌های بهداشتی داشت و گفت: در این راستا برنامه ریزی کرده‌ایم تا هیچ حوزه امتحانی بیش از 100 نفر داوطلب نداشته باشد.

یاوری تعداد داوطلبان امتحانات نهایی کلاس دوازدهمی‌ها را در استان کرمانشاه حدود 19 هزار دانش‌آموز اعلام کرد وافزود: تاکنون 194 حوزه امتحانی  در استان برای امتحانات نهایی داوطلبان پایه دوازدهم در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه داوطلبانی که غیبت موجه داشته باشند، می توانند بدون اینکه معدلشان کم شود در دوره بعدی امتحانات شرکت کنند، گفت: اگر داوطلبی بیمار بوده و تمایل به شرکت در امتحانات نهایی داشته باشد، تمهیداتی اندیشیده شده تا او بتواند در یک اتاق ایزوله در امتحانات شرکت کند، البته باید یک ساعت قبل از تمامی دانش آموزان در حوزه امتحانی حاضر شده و پس از خروج تمامی داوطلبان اجازه دارد حوزه امتحانی را ترک کند.

این مسئول در ادامه اشاره ای هم به درنظر گرفته شدن بخش از محتوای کتب درسی به عنوان مطالعه آزاد در امتحانات نهایی به دلیل شرایط کرونایی موجود داشت و گفت: داوطلبان می‌توانند جزئیات این حذفیات - که نه در امتحانات نهایی و نه در کنکور سراسری از آن بخش سوال طرح نمی شود- را در سایت مرکز سنجش و پایش کیفیت آموزشی یا از مدارس دریافت کنند.

 امتحانات نهایی داوطلبان پایه دوزادهمی از 27 اردیبهشت به صورت حضوری و  با رعایت پروتکل های بهداشتی شروع و تا 24 خرداد ادامه خواهد داشت.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۱۰۰۵۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان