//
کدخبر: ۳۰۹۸۲۲ //

زمان برگزاری آزمون زبان دکتری پیام نور مشخص شد

رئیس مرکز سنجش و آزمون دانشگاه پیام نور، زمان و نحوه ثبت نام متقاضیان جامانده سی و پنجمین دوره آزمون زبان دکتری تخصصی (ETPNU) دانشگاه پیام نور را اعلام کرد.

زمان برگزاری آزمون زبان دکتری پیام نور مشخص شد
به گزارش فرتاک نیوز،

دکتر معصومه حسینی گفت: سی و پنجمین دوره آزمون زبان دکتری تخصصی (ETPNU) دانشگاه پیام نور روز چهارشنبه 5 خردادماه 1400 به صورت الکترونیکی در مراکز استانهای همدان، یزد، کرمان، آذربایجان شرقی، اصفهان، فارس، خراسان رضوی، مازندران، خوزستان، تهران، سیستان و بلوچستان، ایلام، کرمانشاه و بوشهر برگزار می‌شود.

وی با اشاره به لغو آزمون این دوره در 22 فروردین ماه اعلام کرد: متقاضیان جامانده برای شرکت در سی و پنجمین دوره آزمون زبان دکتری تخصصی دانشگاه پیام نور می توانند روز 26 اردیبهشت ماه سال جاری به صورت الکترونیکی و از طریق پرتال دانشگاه پیام نور – مرکز سنجش و آزمون  http://azmoon.pnu.ac.ir/Portal/Home جهت ثبت نام اقدام کنند.

دکتر حسینی زمان دریافت کارت آزمون را 28 اردیبهشت ماه سال جاری عنوان کرد.

 رئیس مرکز سنجش و آزمون دانشگاه پیام نور با بیان اینکه ظرفیت ثبت نامی به دلیل شرایط خاص کرونا در مراکز مجری محدود است، افزود: تاریخ اعلام شده ثبت نام جدید، صرفا برای متقاضیان جدیده بوده و داوطلبان آزمون لغو شده در تاریخ 22 فروردین نیاز به ثبت نام مجدد ندارند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور، وی یادآور شد: هزینه ثبت نام باید به صورت الکترونیکی در هنگام ثبت نام و از طریق سایت پرداخت شود و داوطلبان دقت داشته باشند که به هیچ وجه مبلغ ثبت نام را به صورت دستی و از طریق شعب پرداخت نکنند.همچنین متقاضیان جهت کسب اطلاعات بیشتر و یا رفع مشکلات احتمالی می‌توانند با شماره تلفن ۲۲۴۵۸۲۹۷-۰۲۱ تماس حاصل کنند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۰۹۸۲۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان