//
کدخبر: ۳۰۸۹۵۶ //
اهدای خون در شب قدر - اصفهان

فضیلتی جذاب در مهمانی خدا /۶ پایگاه انتقال خون آماده خدمت رسانی

در شب بیست و یکم ماه رمضان مصادف با شهادت مولای متقیان علی (ع) فضیلتی الهی شامل حال مردمان شهر اصفهان بود. ۶ پایگاه انتقال خون استان اصفهان میزبانی اهداکنندگان خون در شب های قدر از ساعت ۲۱ تا یک بامداد بودند.

فضیلتی جذاب در مهمانی خدا /6 پایگاه انتقال خون آماده خدمت رسانی
به گزارش فرتاک نیوز،

مدیر روابط عمومی اداره کل انتقال خون استان اصفهان روز شنبه در گفت و گو با فرتاک نیوز اظهار داشت: ۶ پایگاه انتقال خون در شهرهای اصفهان (مرکز خواجو)، کاشان، نجف آباد، گلپایگان، خوانسار و شهرضا شب های قدر مصادف با یازدهم، سیزدهم و پانزدهم اردیبهشت جاری میزبان اهداکنندگان خون است.

لطفعلی جعفری با بیان اینکه اهداکنندگان باید کارت ملی همراه خود داشته باشند، افزود: همه شیوه نامه های بهداشتی در مراکز انتقال خون رعایت می شود و نگرانی بابت مراجعه به آنها وجود ندارد.

وی خاطرنشان کرد: در شب های قدر محدودیت های تردد اعمال نمی شود و اهداکنندگان خون می توانند به راحتی به پایگاه ها مراجعه کنند.

جعفری با بیان اینکه ذخیره خون اصفهان در زمان حاضر مطلوب و برای بیش از هفت روز است، اضافه کرد: استمرار اهدای خون و فرآورده های آن با توجه به نیاز مبرم مراکز درمانی، ضروری است.

وی گفت: پایگاه انتقال خون در میدان خواجوی اصفهان در روزهای عادی از ساعت هشت تا ۲۲ و در سایر شهرها از صبح تا ظهر فعال است.

استان اصفهان دارای پایگاه‌ها و مراکز ثابت انتقال خون در شهرستان‌های کاشان، خوانسار، شهرضا، نجف آباد، خمینی شهر، گلپایگان و نایین و ۲ مرکز در کلانشهر اصفهان شامل خواجو و عاشق اصفهانی است.

۹۶.۵ درصد از اهداکنندگان خون در استان اصفهان را مردان و ۳.۵ درصد را زنان تشکیل می‌دهند.

زنان و مردان از سن قانونی ۱۸ سال تا سن ۶۰ سالگی و در صورت اهداکننده مستمر بودن تا ۶۵ سالگی می‌توانند خون اهدا کنند

 

عکس: رسول کیانی

اهداء خون

اهداء خون

اهداء خون

اهداء خون

اهداء خون

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۰۸۹۵۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان