//
کدخبر: ۲۹۹۰۰۴ //

اعلام تقویم آموزشی نیمسال دوم دانشگاه تربیت مدرس

بر اساس تقویم آموزشی نیم سال دوم سال تحصیلی ۱۴۰۰- ۱۳۹۹ دانشگاه تربیت مدرس کلاس های آموزشی دانشجویان این دانشگاه از روز شنبه دوم اسفند آغاز می شود.

اعلام تقویم آموزشی نیمسال دوم دانشگاه تربیت مدرس

بر اساس اعلام دانشگاه تربیت مدرس، کلاس های آموزشی این دانشگاه از روز شنبه دوم اسفند ۹۹ آغاز می شود و سوم تیر ۱۴۰۰ پایان می یابد و دانشجویان روزهای یک شنبه و دوشنبه ۱۷ و ۱۸ اسفند می توانند برای جهت حذف و تعویض دروس اقدام کنند.

به گزارش فرتاک نیوز،امتحانات پایانی نیمسال دوم دانشجویان دانشگاه تربیت مدرس نیز از ۵ تا ۲۴ تیرماه ۱۴۰۰ برگزار خواهد شد و نمرات اولیه دانشجویان در سامانه گلستان این دانشگاه  تا ۳۰ تیر ۱۴۰۰ ثبت می شود، به این ترتیب دانشجویان از ۳۱ تیر تا ۴ مرداد می توانند به نمرات خود اعتراض کنند. نمرات نهایی نیز از ۵ تا ۹ مرداد ثبت می شود.

همچنین مدیریت آموزشی دانشگاه تربیت مدرس زمان انتخاب واحد با تاخیر دانشجویان در نیم سال دوم سال تحصیلی ۱۴۰۰- ۱۳۹۹ را اعلام کرد و بر این اساس، انتخاب واحد با تاخیر نیم سال دوم سال تحصیلی ۱۴۰۰- ۱۳۹۹ دانشجویان این دانشگاه در  روزهای ٢٥ تا ٢٧ بهمن ماه تعیین شده است و عدم انتخاب واحد دانشجویان در مهلت یاد شده به معنای عدم مراجعه برای تحصیل بوده و بر اساس ضوابط آموزشی اقدام خواهد شد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۹۹۰۰۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان