//
کدخبر: ۲۹۳۹۲۲ //

نمی توان تردد خودروها از درب منزل کنترل کرد!

به گفته رییس پلیس راهنمایی و رانندگی پایتخت، در زمان اجرای محددودیت های ترددی، هر کجا که دوربین های ثبت تخلفات باشند، اعمال جریمه صورت می گیرد اما نمی توان گفت تردد خودروها از درب منزل کنترل کرد.

نمی توان تردد خودروها از درب منزل کنترل کرد!

بیش از یک ماه از آغاز طرح‌های ممنوعیت ترددی در شهرهای بزرگ می‌گذرد.بنابر اعلام نیروی انتظامی تاکنون بیش از ۱ میلیون خودرو برای تردد غیرمجاز در شب‌ها و ورود و خروج به شهرها با پلاک غیربومی جریمه شده اند.

جریمه تردد در بازه زمانی ۲۱ شب الی ۴ صبح، ۲۰۰ هزار تومان و جریمه خروج و ورود به شهرها با پلاک غیربومی، یک میلیون تومان است.

این جرائم توسط دوربین‌های راهنمایی و رانندگی ثبت تخلفات را انجام می‌دهند و ماموران در این امر دخالتی ندارد، اما سوال اینجاست که تردد همه خودروها از درب منزل کنترل می‌شود؟

به گزارش فرتاک نیوز،سردار محمد حسین حمیدی رییس پلیس راهنمایی و رانندگی پایتخت در گفتگو با میزان گفت: مبنای اجرای طرح‌های محدودیت‌های کرونایی در راستای قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا،   استفاده از سامانه هاست.

وی افزود: هر کجای شهر که ما سیستم داریم، ترددها کنترل شده و جرائم مورد نظر اعمال می‌شود.

این مقام انتظامی ادامه داد: از ابتدای اجرای این محدودیت‌ها اعلام شد که ماموران به صورت دستی در این باره اقدامی انجام نمی‌دهند و تنها دوربین‌ها تخلفات ترددی را ثبت می‌کنند. به همین دلیل از همان روزهای اول در دوربین‌ها کد جدیدی برای جرائم کرونایی ثبت شد.  

رییس پلیس راهور پایتخت گفت: تهران، شهر بسیار بزرگی است و اینکه ما بگوییم از درب منزل همه خودروها را کنترل می‌کنیم، حرفی غیرمنطقی است، اما سیستم‌ها و دوربین‌ها ما ترددها را رصد می‌کنند.

سردار حمیدی اظهار کرد: همکاران ما در سطح شهر حضور دارند تا علاوه بر انجام سایر وظابف خود، در صورت مشاهده خودروهایی که پلاکشان پوشیده شده یا مخدوش شده برخورد لازم را انجام دهند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۹۳۹۲۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان