//
کدخبر: ۲۹۳۴۷۰ //

روحانی: امروز منطقه قرمز در کشور نداریم

رییس جمهور گفت: منطقه نارنجی هم تقریباً در کشور نداریم و بیشتر مناطق زرد هستند و باید از مردم در این زمینه تشکر کرد.

روحانی: امروز منطقه قرمز در کشور نداریم

حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی در جلسه ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا با بیان اینکه خدا را شاکریم که امروز منطقه قرمز در کشور نداریم، گفت: منطقه نارنجی هم تقریباً در کشور نداریم و بیشتر مناطق زرد هستند و باید از مردم در این زمینه تشکر کرد. البته امیدواریم که شب یلدا تاثیری در این زمینه نگذاشته باشد.

به گزارش فرتاک نیوز،وی با تاکید بر اینکه ۱۳۰ فوتی در روز برای ما خیلی زیاد است، اظهار کرد: البته ما تا رسیدن به شرایط مطلوب فاصله داریم ولی باید شرایط کنترل شده فعلی را همچنان نگه داریم.

رییس جمهور با اشاره به اینکه ما شاهد جهش کرونا در کشورهای اروپایی و مخصوصاً انگلیس هستیم، اظهار کرد: باید مراقبت‌ بیشتری برای ورود مسافرانی داشته باشیم که از این کشورها به ایران ممکن است بیایند. همچنین باید خیلی توجه داشته باشیم که تجمعات را تا جایی که ممکن است کاهش دهیم.

روحانی با بیان اینکه مردم شب‌نشینی‌ها را کاهش داده‌اند، ماسک استفاده می‌کنند و فاصله گذاری هم کمابیش انجام می‌شود، گفت: آنچه ممکن است در این میان مشکل‌ساز شود تجمعات است که باید رعایت کنیم. به ویژه که در آستانه ایام فاطمیه قرار داریم و مردم عاشق اهل بیت و عزاداری برای آنان هستند و این حق آنان است، اما باید طوری عمل کنیم که پروتکل‌های بهداشتی حتماً در عزاداری رعایت شود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۹۳۴۷۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان