//
کدخبر: ۲۸۲۹۲۱ //

مهلت ثبت نام پذیرفته شدگان دوره‌های کاردانی نظام جدید امروز به پایان می رسد

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور اعلام کرد: مهلت ثبت نام بیش از ۸۹ هزار پذیرفته شده دوره‌های کاردانی فنی و حرفه‌ای نظام جدید، که از دوشنبه ۲۱ مهر آغاز شده امروز پایان می یابد.

مهلت ثبت نام پذیرفته شدگان دوره‌های کاردانی نظام جدید امروز به پایان می رسد

فاطمه زرین آمیزی در گفت و گو با خبرنگار، ضمن اعلام این مطلب اظهار کرد: پذیرش دانشجو در مقطع کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی و حرفه‌ای و موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی در ۹ رشته با آزمون و در ۲۸ رشته صرفاً با سوابق تحصیلی (معدل کل مقطع دیپلم) صورت گرفت و آزمون رشته‌های با آزمون در روز ۱۴ شهریور برگزار شد.

به گفته وی، با اعلام نتایج نهایی پذیرش در مقطع کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی و حرفه‌ای و موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی در سایت سازمان سنجش آموزش کشور، تعداد ۸۹ هزار و ۹۲۳ نفر در مقطع کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی و حرفه‌ای و موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی پذیرفته شدند که از این تعداد ۵۲ هزار و ۲۶۲ نفر مرد و ۳۷ هزار و ۶۶۱ نفر زن هستند.

به گزارش فرتاک نیوز،وی گفت:متقاضیانی که اسامی آنها به عنوان پذیرفته‌شدگان نهایی این دوره اعلام شده است‌، لازم است برای اطلاع از کم و کیف مدارک لازم برای ثبت‌نام به سایت دانشگاه فنی و حرفه‌ای به نشانی www.tvu.ac.ir یا نشانی اینترنتی موسسه محل قبولی مراجعه کنند.

زرین آمیزی اظهار کرد: در صورت نبودن برنامه زمانی خاص در سایت آموزشکده یا موسسه محل قبولی، پذیرفته‌شدگان لازم است با توجه به نشانی و آدرس مؤسسات مندرج در دفترچه راهنمای ثبت‌نام نسبت به شناسایی مؤسسه محل قبولی خود اقدام نموده و تا پایان وقت امروز با در دست داشتن مدارک لازم برای ثبت‌نام به موسسه محل قبولی خود مراجعه کنند. مسلما عدم مراجعه به موقع پذیرفته شدگان برای ثبت‌نام به منزله انصراف از تحصیل آنان تلقی خواهد شد.

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور تاکید کرد: پذیرفته شدگان نیمسال اول سال تحصیلی جاری (سال تحصیلی ۱۴۰۰- ۱۳۹۹) کاردانی نظام‌جدید به شرطی مجاز به ثبت‌نام در مؤسسه محل قبولی هستند که دارای گواهینامه دوره متوسطه نظام جدید در یکی از رشته‌های تحصیلی شاخه فنی و حرفه‌ای و کار دانش و یا دیپلم فنی و حرفه‌ای و کار دانش نظام ترمی و یا سالی واحدی و یا دیپلم شاخه نظری نظام آموزشی جدید (نظام ۳-۳-۶) و یا نظام ترمی واحدی و یا سالی واحدی باشند یا دوره مربوط را حداکثر تا پایان شهریور ۹۹ با موفقیت به پایان رسانده باشند و یا دارای دیپلم نظام قدیم (دوره چهارساله) بوده باشند.

زرین آمیزی ادامه داد: افرادی که در ردیف پذیرفته شدگان رشته‌های تحصیلی پذیرش برای نیمسال دوم سال تحصیلی ۱۳۹۹-۱۴۰۰ (بهمن ماه) قرار گرفته‌اند، باید تا پایان بهمن ماه سال ۹۹ موفق به دریافت گواهینامه پایان تحصیلات دوره متوسطه در رشته مورد نظر شوند، تا مجاز به ثبت‌نام و ادامه تحصیل از نیمسال دوم سال جاری باشند و در غیر این صورت قبولی آنان باطل است.

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشوردر پایان خاطرنشان کرد: پذیرفته شدگان رشته‌های تحصیلی دوره روزانه آزمون کاردانی پیوسته و ناپیوسته نظام جدید (دانشگاه فنی و حرفه‌ای و مؤسسات آموزش عالی غیرانتفاعی) سال ۱۳۹۹، اعم از اینکه در رشته قبولی خود ثبت نام کنند یا خیر حتی با دادن انصراف قطعی از تحصیل، مجاز به شرکت در گزینش رشته‌های تحصیلی دوره روزانه آزمون کاردانی پیوسته و ناپیوسته نظام جدید (دانشگاه فنی و حرفه‌ای و مؤسسات آموزش عالی غیرانتفاعی) سال ۱۴۰۰ نیستند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۸۲۹۲۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان