//
کدخبر: ۲۷۸۲۹۲ //

نتایج مرحله اول آزمون دکتری علوم پزشکی اعلام شد

نتایج مرحله اول آزمون دکتری تخصصی و دکتری پژوهشی (Ph.D) رشته‌های علوم پایه پزشکی سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ اعلام شد.


نتایج مرحله اول آزمون دکتری علوم پزشکی اعلام شد

نتیجه مرحله اول آزمون دکتری تخصصی و دکتری پژوهشی (Ph.D) رشته های علوم پایه ی پزشکی، بهداشت و تخصصی، داروسازی و دندان پزشکی سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ اعلام شد. داوطلبان می توانند از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی به نشانی sanjeshp.ir نتیجه آزمون خود را دریافت کنند.

به گزارش فرتاک نیوز، داوطلبان مجاز به انتخاب رشته/محل باید از روز سه شنبه ۱۸/۶/۹۹ تا شنبه ۲۲/۶/۹۹ نسبت به انتخاب رشته/محل و ارسال مدارک و سوابق آموزشی و پژوهشی خود از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی اقدام نمایند.

 داوطلبان مجاز به انتخاب رشته/ محل، ضروری است سوابق آموزشی، پژوهشی و اطلاعات مورد نیاز را از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی به نشانی www.sanjeshp.ir بارگذاری نموده تا از طریق دانشگاه های پذیرنده مورد ارزیابی قرار گیرد. لازم به ذکر است داوطلبان، اصل مدارک و مستندات آموزشی، پژوهشی خود را جهت ارائه به مراکز تحقیقات مصاحبه کننده همراه داشته باشند.

داوطلبان دوره پژوهشی نیازی به تهیه و ارسال کلیپ برای بخش مصاحبه ندارند.

مرحله اول دکتری تخصصی و پژوهشی (Ph.D) گروه علوم پایه پزشکی، بهداشت و تخصصی روزهای ۱۰، ۱۱ و ۱۲ مرداد برگزار شد. این آزمون همانند ادوار گذشته به صورت کتبی (دفترچه و پاسخنامه کاغذی) برگزار شد.

تعداد ۱۸ هزار و ۲۴۱ نفر در آزمون دکتری تخصصی و پژوهشی سال ۹۹ گروه علوم پایه پزشکی و بهداشت و تخصصی ثبت نام کردند که از این تعداد، ۶ هزار و ۴۹۰ نفر مرد و ۱۱ هزار و ۷۵۱ نفر زن بودند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۷۸۲۹۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان