//
کدخبر: ۲۷۷۶۶۹ //

توزیع سیم کارت‌های دانش آموزی از هفته آینده

مهدی اخوان از توزیع سیم کارت برای دانش آموزان در هفته آینده خبر داد.

توزیع سیم کارت‌های دانش آموزی از هفته آینده

مراسم رونمایی از نسخه جدید شبکه آموزش دانش آموزی (شاد) صبح امروز در اردوگاه شهید باهنر برگزار شد.

به گزارش فرتاک نیوز،مهدی اخوان، مدیر عامل همراه اول در این نشست گفت: با شیوع کرونا در کشور، همراه اول در راستای ایفای مسئولیت اجتماعی زیر ساخت های نرم افزاری و سخت افزاری را تهیه و در اختیار وزارت آموزش و پرورش قرار داد.

او افزود:همراه اول موظف است ۱۰ سال بهعرضه خدمات بپردازد . در ابتدای شیوع کرونا زیرساخت های اولیه شبکه شاد ساخته و ۱۰میلیون دانش آموز در آن فعال بودند.

مدیر عامل همراه اول افزود: شاد اولین شبکه ایرانی با مخاطب ۱۰میلیونی بوده که زمان طولانی در برنامه حضور دارند. حجم پهنای باند با یکی از اپلیکیشن های مطرح خارجی برابری کرده و زیر ساخت های فراوانی در اختیار دارد .قابلیت‌های جدید، متنوع، خدمات پیام رسانی در این شبکه طراحی و بارگزاری شده است.

اخوان تصریح کرد: از هفته آینده سیم کارت های رایگان دانش آموزی ارائه می شود البته سیم کارت های معمولی کفایت می کند اما از هفته آینده سیم کارتهای ویژه توزیع می شود.

مدیر عامل همراه اول تاکید کرد: بزرگترین انگیزه برای مجموعه فنی اظهار لطف مقام معظم رهبری است.

او درباره کیفیت این اپلیکیشن بیان کرد: برای توزیع سرویس باید به کیفیت اپلیکیشن و سیگنال توجه کرد از لحاظ کیفت سیگنال دغدغه ای نداریم اما این نرم افزار از طرف اپراتورهای دیگر به کاربر ارائه می شود و با رایزنی های انجام شده سرویس مناسب ارائه خواهد شد در همراه اول مشکلی در این زمینه مشاهده نمی شود و در صورت بروز کم و کاستی اقدامات مناسب لحاظ می شود.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۷۷۶۶۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان