//
کدخبر: ۲۷۲۸۷۴ //

روحانی:امروز کالاهای مورد نیاز مردم در اختیار آنان است

رییس جمهور تاکید کرد که کالاهای مورد نیاز مردم به وفور وجود دارد و در اختیار آنها است.

روحانی:امروز کالاهای مورد نیاز مردم در اختیار آنان است

حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی در جلسه هیئت دولت گفت: صبح امروز وزیر بهداشت نامه‌ای فرستاده و خواسته در روز عید قربان که برادران اهل تسنن مراسم مفصل‌تری را برگزار می‌کنند پروتکل‌ها را رعایت کنند تا بیماری بیشتر نشود.

وی افزود: این ایام ایامی است که برابر توطئه های بدخواهان قویتر می‌شویم. آنان می‌خواستند اقتصاد ما را به هم بریزند تا نتواند کار خود را ادامه دهد و فکر می‌کردند ظرف چند ماه می‌توانند این کار را انجام دهند و تورم سه رقمی در کشور ایجاد کنند.

روحانی تاکید کرد: امروز کالاهای مورد نیاز مردم در اختیار آنان است و وفور وجود دارد اما در کنار آن باید اقداماتی برای قیمت‌گذاری بهتر انجام دهیم.

به گزارش فرتاک نیوز،رییس جمهوری با بیان اینکه تولیدکنندکان کارهای بزرگی در این مدت انجام دادند، گفت: در تمام صنایع مهم ما از فولاد تا آلومینیوم بیشتر کار و تولید می‌کنند و ما فولاد و مس بیشتری نسبت به گذشته صادر می‌کنیم و وزن صادرات ما بالاتر رفته است.

وی افزود: از اول قرارداد اقتصادی ما با اوراسیا تا امروز ۶۳ درصد به این میزان صادرات افزوده شده است و این در حالی است که ما کرونا را داشتیم و مرزها مثل قدیم باز نبود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۷۲۸۷۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان