//
کدخبر: ۲۶۸۹۹۵ //

بزرگ‌ترین بازی رایانه‌ای جهان عرضه شد

عنوان Call of Duty: Modern Warfare با دریافت به‌روزرسانی ۲۰۰ گیگابایتی روی رایانه‌های شخصی به بزرگترین بازی تبدیل می‌شود.

بزرگ‌ترین بازی رایانه‌ای جهان عرضه شد
به گزارش فرتاک نیوز،

  عنوان Call of Duty: Modern Warfare بعد از آخرین به‌روزرسانی خود، حالا به بیش از ۲۰۰ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی در رایانه‌های شخصی احتیاج دارد و آن را به یکی از بزرگترین بازی‌های منتشر شده تا کنون تبدیل می‌کند. این به‌روزرسانی بسیاری از ویژگی‌های جدید از جمله نقشه Cheshire Park در بخش چند نفره و یک حالت ۲۰۰ نفره برای بتل رویال Warzone را به بازی اضافه کرده است.


اندازه فایل نصبی Modern Warfare پیش از این با اشتباه ارائه شده بود، به خصوص در زمان انتشار Warzone. هنگامی که حالت جدید در Modern Warfare منتشر شد، کسانی که بازی پایه را داشتند، نیاز به دانلود یک فایل ۲۲ گیگابایتی داشتند تا بتل رویال به بازی آن‌ها اضافه شود، در مقابل آن، افرادی که بازی پایه را نداشتند، به دانلود ۱۰۰ گیگابایت داده نیاز داشتند. در آن زمان، مجموع بسته Modern Warfare حدود ۱۵۰ گیگابایت حافظه نیاز داشت. با محبوبیت Warzone، به‌روزرسانی‌ها به سرعت فرا می‌رسد و محتوای جدیدی را با هر یک از آن‌ها به ارمغان می‌آورد و باعث می‌شود Modern Warfare به بیشترین حجم خود در کل دوران انتشار بازی‌های Call of Duty برسد.

یکی از کاربران Reddit با انتشار یک تصویر اشاره کرده است که آخرین به‌روزرسانی Modern Warfare، اندازه کل بازی را به حداکثر ۲۰۹ گیگابایت می‌رساند. در کامنت‌های این پست دیده می‌شود که حجم مورد نیاز این بازی باورنکردنی است و از کنترل خارج شده است. برخی از کاربران می‌گویند برای صرفه‌جویی در فضای ذخیره‌سازی، باید بازی را به یک هارد اکسترنال منتقل کنند. این در حالی است که بسیاری از کاربران اعلام کرده‌اند که این بازی را حذف کرده و فضای ذخیره‌سازی خود را بیشتر کرده‌اند.

به‌روزرسانی ۲۰۰ گیگابایتی Modern Warfare آن را به بزرگترین بازی تبدیل می‌کند

همانطور که مشخص است، ۲۰۹ گیگابایت به راحتی می‌تواند بازی‌های زیادی را در خود جای دهد. حتی بازی‌های چندگانه با اندازه فایل‌های بسیار مشهور نیز می‌توانند در فضای گرفته شده توسط Modern Warfare جای بگیرند. Red Dead Redemption 2 هنگام رونمایی ۱۵۰ گیگابایت حافظه نیاز داشت. با این حال، در صدر جدول بازی‌هایی که به فضای ذخیره‌سازی زیادی نیاز دارند؛ Destiny 2: Shadowkeep با ۱۶۵ گیگابایت و Quantum Break با ۱۷۸ گیگابایت میزان حافظه دیده می‌شود. یکی از بازی‌هایی که می‌تواند Modern Warfare را پشت سر بگذارد، Ark: Survival Evolution است که گفته می‌شود بیش از ۲۵۰ گیگابایت حافظه را به خود اختصاص خواهد داد.

دلیل این که Modern Warfare فضای زیادی را اشغال می‌کند این است که هر به‌روزرسانی از این بازی، دارای مقدار زیادی محتوای جدید است. با این حال، توجیه کردن استفاده از این مقدار حافظه ذخیره‌سازی برای یک بازی، سخت است و به نظر می‌رسد این مشکل روز به روز بدتر شود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۶۸۹۹۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان