//
کدخبر: ۲۶۴۰۱۴ //

گلایه فرهنگیان از عدم ابلاغ احکام ترمیم رتبه‌بندی معلمان

دبیرکل جامعه اسلامی فرهنگیان و عضو هیأت رئیسه مجلس گفت: به رغم اینکه سازمان برنامه و بودجه اعتبار لازم را برای رتبه‌بندی درنظر گرفته است و هیأت دولت هم مصوبه آن را تصویب کرده است اما متأسفانه احکام رتبه‌بندی معلمان هنوز صادر نشده است.

 گلایه فرهنگیان از عدم ابلاغ احکام ترمیم رتبه‌بندی معلمان
به گزارش فرتاک نیوز،

علی کریمی فیروزجایی دبیرکل جامعه اسلامی فرهنگیان و عضو هیأت رئیسه مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار در خصوص گلایه فرهنگیان از عدم ابلاغ احکام ترمیم رتبه‌بندی معلمان، اظهار کرد: به رغم اینکه سازمان برنامه و بودجه اعتبار لازم را برای رتبه‌بندی درنظر گرفته است و هیأت دولت هم مصوبه آن را تصویب کرده است اما متأسفانه احکام رتبه‌بندی معلمان هنوز صادر نشده است.

وی ادامه داد: از سوی دیگر معلمان نسبت به ضریب و ارقام هم گلایه دارند و باید آموزش و پرورش شفاف‌سازی کند و توضیح دهد که در احکام ترمیم رتبه‌بندی معلمان چه اتفاقی افتاده است.

کریمی فیروزجایی تصریح کرد: در اولین فرصت که کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس تشکیل شود، وزیر آموزش و پرورش را به این کمیسیون دعوت کرده و در خصوص وضعیت رتبه‌بندی باید پاسخ نمایندگان مردم داده شود.

وی با اشاره به جلسات مکرر نمایندگان معلمان با رئیس سازمان برنامه و بودجه، گفت: جلسات خوبی از ابتدای امسال تشکیل شد و مقرر شد که ترمیم رتبه‌بندی در اردیبهشت انجام شود اما حالا در نیمه خرداد هستیم و هنوز انجام نشده است.

برخی مخاطبان این خبرگزاری در سامانه فارس من با ثبت سوژه ای با عنوان «اصلاح بخشنامه نظام رتبه‌بندی معلمان ابلاغ شده 6 خرداد 1399» خواستار پیگیری این موضوع شدند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۶۴۰۱۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان