//
کدخبر: ۲۶۰۸۶۷ //

پرداخت تمام وام‌های نیمسال دوم ۹۹-۹۸ دانشجویان دانشگاه های علوم پزشکی

رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت گفت: صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت تمام لیست‌های وام دانشجویی ارسالی به صندوق از سوی دانشگاه‌های علوم پزشکی را پرداخت کرده است.

پرداخت تمام وام‌های نیمسال دوم ۹۹-۹۸ دانشجویان دانشگاه های علوم پزشکی
به گزارش فرتاک نیوز،

بهروز رحیمی، رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت، با بیان اینکه در این صندوق هیچ لیست وام دانشجویی در انتظار پرداخت نیست، گفت: صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت همه لیست‌های وام دانشجویی ارسالی به صندوق از سوی دانشگاه‌های علوم پزشکی را پرداخت کرده است.

وی ادامه داد: این تسهیلات به منظور کمک به وضع تحصیلی و معیشتی دانشجویان مستعد در قالب وام‌های تحصیلی، مسکن، ضروری، ودیعه مسکن و شهریه به دانشجویان دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی سراسر کشور پرداخت‌شده است.

رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت اضافه کرد: با شروع پاندمی کرونا این صندوق با پیش‌بینی شرایط موجود موفق به اخذ درخواست‌های اینترنتی دانشجویان پیش از تعطیلی دانشگاه‌ها شد و نسبت به پرداخت وام‌های دانشجویی مربوط به نیمسال دوم سال تحصیلی 99-1398 تا پایان اسفندماه 1398 اقدام کرده است.

وی در ادامه ابراز کرد: هزینه دریافتی از دانشجویان برای اسکان در خوابگاه‌ها متناسب با مدت‌زمان حضور آن‌ها خواهد بود، از آنجا که تاکنون با توجه به شیوع ویروس کرونا اکثر دانشجویان هیچ‌گونه اسکانی در خوابگاه‌ها نداشته‌اند، صندوق رفاه دانشجویان با تأیید دانشگاه مربوطه از دریافت مبالغ هزینه خوابگاه نیمسال دوم 99-1398 صرف نظر خواهد کرد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۶۰۸۶۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان