//
کدخبر: ۲۵۹۹۸۳ //

کبود کالای اساسی در بازار قابل قبول نیست

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی گفت: کبود کالای اساسی در بازار قابل قبول نیست.

کبود کالای اساسی در بازار قابل قبول نیست
به گزارش فرتاک نیوز،

بهنام شهدی امروز ۱۷ اردیبهشت درپنجمین جلسه کارگروه تنظیم بازار استان و دوازدهمین جلسه کمیته اقتصادی ستاد استانی مقابله با کرونا با تاکید بر تامین کالاهای اساسی مردم و جلوگیری از افزایش قیمت ها در بازار، گفت: اداره کل صنعت معدن و تجارت باید به گونه ای برنامه ریزی کند که کمبود کالاهای اساسی در بازار احساس نشود و این کمبود در بازار قابل قبول نیست.

با اشاره به تدابیر ویژه دولت در حمایت از کسب و کارها آسیب دیده از بیماری کرونا و حمایت از حفظ اشتغال، گفت: بر اساس مصوبه هیات دولت ۷۵ هزار میلیارد تومان تسهیلات بانکی به کسب و کارهای آسیب دیده از بیماری کرونا و حفظ اشتغال و همچنین خانواده های یارانه بگیر در کشور پرداخت می شود.

وی  ادامه داد: از این میزان تسهیلات ۴۹ هزار میلیارد تومان به کسب  کارها و حفظ اشتغال و ۲۶ هزار میلیارد تومان نیز به خانواده هایی که یارانه بگیر هستند، پرداخت می شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی در ادامه با اشاره به مصوبه کمیسیون هماهنگی مدیران بانکهای عامل استان در پرداخت تسهیلات قرض الحسنه، گفت: بر اساس مصوبه این کمیسیون بانک های عامل استان موظف به پرداخت تسهیلات قرض الحسنه به افراد نیازمند شدند.

وی همچنین با اشاره به نیاز کشاورزان استان به سم و کود در این فصل ، ادامه داد: بر اساس گزارشهای واصله افزایش قیمت و کمبود سم و کود در بازار وجود دارد که ضروری است سازمان جهاد کشاورزی استان در اسرع وقت به این مسئله ورود کرده و به همراه دستگاه های نظارتی ضمن برخودرد قانونی با محتکران و افزایش دهنده گان قیمت این کالاها، نسبت به تامین مایحتاج کشاورزان اقدام کند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۵۹۹۸۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان