//
کدخبر: ۲۵۷۸۵۰ //

پلیس فتا نباید اجازه دهد فضای مجازی جولانگاه مجرمان شود

رئیس پلیس پایتخت گفت: فضای مجازی نباید جولان گاه مجرمان و تبهکاران شود و پلیس فتا می بایست در این حوزه رصد دقیق و اشرافیت بالایی داشته باشد.

پلیس فتا نباید اجازه دهد فضای مجازی جولانگاه مجرمان شود
به گزارش فرتاک نیوز،

سردار حسین رحیمی رئیس پلیس پایتخت در آیین تکریم و معارفه‌ی رئیس پلیس فتا این فرماندهی با تبریک فرارسیدن ماه مبارک رمضان ماه عبودیت و بندگی گفت: باید از فرصت مغتنم ماه رمضان نهایت استفاده را برای قرب به الهی و دور شدن از بدی ها و گناهان ببریم و فراموش نکنیم که ماه رمضان ماه میهمانی و ضیافت خداوند متعال است که اول آن رحمت و پایان آن مغفرت است.

با اشاره به اهمیت، حساسیت، گسترگی و فراگیر بودن فضای سایبری، بیان داشت: در فضای مجازی شاهد بروز و ظهور جرایم و معضلات متعدد و جدیدی هستیم که متاسفانه روز به روز به دامنه‌ی آن افزوده می شود به گونه‌ای که برخی لزمجرمان برای انجام اعمال مجرمانه خود به شبکه های مجازی روی آورده اند.

وی با تاکید بر اینکه لازم است پلیس فتا در حوزه نرم افزاری و سخت افزاری از اشرافیت کافی برخوردار باشد، عنوان داشت: اگر چه پلیس می بایست مردم مدار و خدمتگزار مردم باشد اما در مقابل می بایست علیه مجرمان رویکردی تهاجمی داشته باشد.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با تاکید بر اینکه مراقب مردم و گره گشای مشکل آن ها باشید، افزود: فضای مجازی باید به نحوی مدیریت شود که جولانگاه مجرمان و تبهکاران نشود و پلیس فتا می بایست در این حوزه رصد دقیق و اشرافیت بالایی داشته باشد.

رئیس پلیس پایتخت در پایان از تلاش های سرهنگ کاظمی قدردانی و نایل شدن وی به افتخار بازنشستگی را تبریک گفت.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۵۷۸۵۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان