//
کدخبر: ۲۵۰۸۳۱ //

حاجی میرزایی: سرزنش در مسیر عشق معلمی نباید اهمیت داشته باشد

وزیرآموزش‌وپرورش در تماس تلفنی با معلم آستارایی ضمن تشکر و قدردانی از تلاش‌های معلم گیلانی برای استمرار فعالیت‌های یادگیری در ایام تعطیلی مدارس، گفت:‌ کسی که در مسیر عشق معلمی و خدمت به دانش آموزان قدم برمی‌دارد؛ اگر سرزنشی شود، نباید اهمیت داشته باشد.

حاجی میرزایی: سرزنش در مسیر عشق معلمی نباید اهمیت داشته باشد
به گزارش فرتاک نیوز،

محسن حاجی میرزایی امروز در تماس تلفنی با معلم آستارایی، اظهار داشت: خواهان دیدن شما هستم تا به صورت حضوری از تلاش و زحمات شما قدردانی ‌کنم.

وی درباره سنوات خدمت و حضور این معلم در آموزش ‌و پرورش پرسید و ‌تصریح کرد: از اینکه می‌بینم شما با احساس مسئولیت تلاش می‌کنید تا بادانش آموزان با فنّاوری‌های جدید در دوره‌ای که نمی‌توانند در مدرسه حضورداشته باشند، ارتباط برقرار می‌کنید و به آن‌ها آموزش می‌دهید، احساس افتخار می‌کنم.

وزیر آموزش‌وپرورش بابیان اینکه شما معلمی هستید که با گذشت ۱۷ سال از بازنشستگی با اشتیاق به کار خود ادامه می‌دهید، گفت: باید به این کار خود افتخار کنید، همان‌طور که ما و همه فرهنگیان به شما افتخار می‌کنیم چراکه تلاش می‌کنید تا هرچه بهتر و مناسب‌تر بادانش آموزانتان ارتباط برقرار کنید.

حاجی میرزایی خاطرنشان کرد: اگر کسی که در مسیر عشق معلمی و خدمت به دانش آموزان کشور قدم برمی‌دارد مورد کم لطفی برخی افراد قرار می‌گیرد؛ نباید به آن اهمیت دهد چراکه مهم این است که شما کار بزرگی را انجام می‌دهید و قطعا جامعه قدردان زحمات همه معلمان در سراسر کشور خواهد بود.

وی گفت: به‌عنوان همکار فرهنگی به شما افتخار می‌کنم و امیدوارم پس از گذر از دوره شیوع کرونا ملاقات حضوری با شما داشته باشم.

خانم صفایی ۴۷ سال سابقه خدمت در آموزش‌وپرورش دارد و ۱۷ سال پس از بازنشستگی به حرفه معلمی خود ادامه داده است و در حال حاضر در آستارا معلم پایه ششم است.

به گزارش فرتاک نیوز، در روزهای گذشته لهجه یک معلم گیلانی هنگام تدریس آنلاین به دانش آموزان دستمایه تمسخر برخی از افراد در فضای مجازی شد و از سوی دیگر برخی به اشتباه شایعه برخورد آموزش و پرورش با این معلم وظیفه شناس را منتشر کردند.

خانم شهیمه صفایی علاوه بر ۳۰ سال سابقه تدریس، ۱۷ سال نیز بعد از بازنشستگی به تدریس پرداخته است.

تلفظ کلمه آنلاین توسط این بانوی معلمه در فضای مجازی در حین تدریس به دانش آموزان، از نظر لهجه، سوژه بداخلاقی برخی کاربران قرار گرفته و شایعه برکناری او مطرح شده بود، اما مسئولان در سطوح مختلف و حتی برخی وزرا نسبت به این رفتار توهین آمیز واکنش نشان داده و کاربر بداخلاق را مذمت کرده اند.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۵۰۸۳۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان