//
کدخبر: ۲۵۰۸۱۰ //

سامانه مدیریت حوادث ویژه در اورژانس کشور راه‌اندازی شد

سازمان اورژانس کشور اعلام کرد: سامانه مدیریت حوادث ویژه برای کنترل و رسیدگی دقیق تر به بیماران مبتلا به کرونا ویروس در این سازمان راه اندازی شد.

سامانه مدیریت حوادث ویژه در اورژانس کشور راه‌اندازی شد
به گزارش فرتاک نیوز،

سامانه مدیریت حوادث ویژه کشور برای کمک رسانی دقیق تر، برنامه ریزی و نظارت بر عملکرد خدمات مورد نیاز مبتلایان به کرونا ویروس در اورژانس کشور راه اندازی شد.

این سامانه در سطح کشور برنامه ریزی شده و در دسترس نمایندگان مربوطه است. با این نرم افزار می توان میزان حوادث را کنترل و برای بهترین خدمات برنامه ریزی کرد و به صورت لحظه ای بر خدمات ارائه شده نظارت کرد و مشکلات احتمالی را پیش بینی و مرتفع کرد.

کارکرد اثربخشی مدیریت خدمات پیش بیمارستانی، پذیرش و انتقال بیمار به مراکز درمانی در این سامانه بررسی شده و عملکرد آن آزموده شده است.

اورژانس کشور به عنوان خط مقدم مقابله با کرونا ویروس، از ابتدای ورود کرونا به ایران، با استفاده از تجهیزات و فناوری های نوین، برنامه ریزی های گسترده ای را برای ریشه کنی و امدادرسانی به مبتلایان به کرونا ویروس در دستور کار خود قرار داده است. پیش از این نیز تشکیل تیم های امدادرسان عملیات ویژه و تجهیز آنها و اختصاص آمبولانس های بیشتر به مبتلایان به کرونا ویروس برای امدادرسانی و انتقال به مراکز درمان از جمله فعالیت های اورژانس کشور در این خصوص بوده است.

برای کسب اطلاعات بیشتر، وب سایت ems.behdasht.gov.ir در دسترس قرار دارد.

ارایه خدمات اورژانس پیش بیمارستانی در سوانح عمدی و غیر عمدی، حوادث غیر مترقبه و فوریت‌های پزشکی در هنگام بروز بیماری‌های نوپدید، جدید و بلایای طبیعی و انسان ساخت برای آحاد مردم یا هر ملیت و تابعیتی از وظایف و مأموریت‌های اصلی سازمان اورژانس کشور است.

کیانوش جهانپور رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی همچنین در باره آخرین آمار مبتلایان، درگذشتگان و بهبود یافتگان ویروس کرونا اعلام کرد: تاکنون ۱۳ هزار و ۹۳۸ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده، ۷۲۴ نفر فوت کرده و ۴ هزار و ۷۹۰ نفر نیز بهبود یافته‌اند.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۵۰۸۱۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان