//
کدخبر: ۲۴۲۲۳۰ //

پلیس: مانکنهای غیر متعارف از ویترینها جمع‌آوری می‌شود

معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت تهران بزرگ گفت: مأموران معاونت نظارت بر اماکن عمومی پایتخت در بازدیدهای مستمر از صنوف، مانکنهای غیر متعارف را جمع‌آوری خواهند کرد.

پلیس: مانکنهای غیر متعارف از ویترینها جمع‌آوری می‌شود
به گزارش فرتاک نیوز،

سرهنگ نادر مرادی از آغاز طرح ساماندهی صنوف پوشاک در پایتخت خبر داد و اظهار کرد: در راستای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه و برخورد با ترویج‌کنندگان فرهنگ غربی، معاونت اماکن پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ با نگاه ویژه‌ای، طرح ساماندهی صنوف پوشاک را در سطح پایتخت آغاز کرده است.

معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت تهران بزرگ با تذکر به فروشندگان پوشاک که در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی مزون و ترویج فرهنگ غربی را تبلیغ می‌کنند، تصریح کرد: در صورت عدم رعایت قوانین و ادامه به نمایش گذاشتن ویترین عرضه پوشاک بر خلاف شئون اسلامی با متخلفان برخورد قانونی خواهد شد.

وی با بیان اینکه تذکر و اطلاع‌رسانی لازم به متصدیان واحدهای صنفی عرضه‌کننده پوشاک درباره رعایت ضوابط و مقررات صنفی انجام شده، خاطرنشان کرد: این طرح با همکاری اتحادیه صنف پوشاک اجرا می‌شود.

این مقام انتظامی با اشاره به برگزاری جلسات مستمری که با حضور اعضاء و کارگروه مد و لباس از ارگانها و سازمانهای مربوط در حال انجام و شکل‌گیری است، گفت: مانکنهایی که در ویترین واحدهای صنفی پوشاک قرار دارند به نوعی ترویج مدگرایی و اشاعه فرهنگ بی‌بند و باری است که موجب تضعیف فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه خواهد شد.

مرادی با بیان اینکه این طرح از ابتدای این هفته آغاز شده و تا پایان سال ادامه دارد، یادآور شد: مأموران معاونت نظارت بر اماکن عمومی پایتخت در بازدیدهای مستمر از صنوف، مانکنهای غیر متعارف را جمع‌آوری خواهند کرد و با دستور قضائی واحدهای صنفی متخلف پلمب خواهد شد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۴۲۲۳۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان