//
کدخبر: ۲۳۳۳۳۱ //

رئیس سازمان ثبت احوال کشور: صدور ۴۶ میلیون کارت ملی هوشمند در کشور

رئیس سازمان ثبت احوال کشور از صدور ۴۶ میلیون کارت ملی هوشمند در کشور خبر داد و گفت: طرح صدور کارت ملی هوشمند در کشور رو به اتمام است.

رئیس سازمان ثبت احوال کشور: صدور ۴۶ میلیون کارت ملی هوشمند در کشور
به گزارش فرتاک نیوز،

حمید درخشان‌نیا در جلسه شورای هماهنگی ثبت وقایع حیاتی استان تهران که با حضور انوشیروان محسنی بندپی، استاندار تهران برگزار شد اظهار داشت: در حال حاضر بهره‌گیری از کارت ملی هوشمند و اثر انگشت به صورت پایلوت در دفاتر اسناد رسمی آغاز شده است.

درخشان نیا با بیان اینکه ۶۲ میلیون نفر واجد دریافت کارت ملی هوشمند می‌باشند گفت: تاکنون بیش از ۵۵ میلیون نفر ثبت نام خود را تکمیل کردند و بیش از ۴۶ میلیون نفر کارت ملی آن‌ها صادر و در اختیارشان قرار گرفته است و از نظر ما این طرح رو به اتمام است.

وی در ادامه بیا داشت: از همه کسانی که تاکنون برای ثبت نام و دریافت کارت ملی هوشمند اقدام نکرده‌اند می‌خواهیم جهت این مهم هر چه سریع‌تر اقدام نمایند.

رئیس سازمان ثبت احوال کشور عنوان داشت: با بهره‌گیری از کارت‌های ملی هوشمند می‌توان بسیاری از خدمات را از این طریق ارائه کرد.

درخشان نیا به ارتباط و همکاری بسیار خوب دستگاه‌های مختلف با استانداری تهران اشاره کرد و افزود: امیدواریم این ارتباط و همکاری در پیرفت و ارتقا کارها روز افزون باشد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۳۳۳۳۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان