//
کدخبر: ۲۲۶۷۵۲ //
حسین توکلی:

هفتمین آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی فردا برگزار می‌شود

مشاور عالی سازمان سنجش و آموزش کشور گفت: دریافت کارت شرکت در هفتمین آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی از دوشنبه آغاز شده و تا چهارشنبه ادامه دارد و تاکنون ۴۱۴ هزار نفر کارت خود را دریافت کرده‌اند.

هفتمین آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی فردا برگزار می‌شود
به گزارش فرتاک نیوز،

حسین توکلی، مشاور عالی سازمان سنجش و آموزش کشور، گفت: کارت شرکت در آزمون از دوشنبه بر روی سایت سازمان سنجش قرار گرفته و داوطلبان باید تا ساعت ۲۴ روز چهارشنبه ۲۹ آبان ماه به سایت سازمان سنجش جهت مشاهده و پرینت کارت مراجعه کنند.

توکلی گفت: برای شرکت در هفتمین آزمون دستگاه‌های اجرایی ۵۲۱ هزار ۹۳۷ کارت صادر شده که از این تعداد ۳۲۰ هزار و ۱۴ نفر زن و ۱۹۱ هزاد ۹۵۹ نفر مرد هستند.

مشاور عالی سازمان سنجش و آموزش کشور در ادامه گفت: به عبارتی ۶۳.۲۲ درصد از داوطلبان زن و ۳۶.۷۸ درصد مرد هستند.

توکلی افزود: این آزمون روز پنج شنبه ۳۰ آبان ماه در ۱۸۰ شهرستان و ۲۵۷ حوزه برگزار خواهدشد.

مشاور عالی سازمان سنجش در ادامه بیان کرد: تا ۸ صبح امروز چهارشنبه ۲۹ آبان ماه ۴۱۴ هزار و ۶۳۴ داوطلب کارت شرکت در آزمون خود را دریافت کرده‌اند.

توکلی در پایان گفت : آزمون داوطلبان گروه اول و دوم صبح پنج شنبه گروه‌های سوم چهارم و پنجم عصر پنج شنبه برگزار می‌شود. آزمون صبح ساعت ۸ و ۳۰ و آزمون بعد از ظهر ساعت ۱۴ و ۳۰ آغاز می‌شود.داوطلبان برای شرکت در آزمون باید کارت ملی یا شناسنامه عکس دار و همچنین کارت شرکت در آزمون را همراه داشته باشند.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۲۶۷۵۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان