//
کدخبر: ۲۱۶۱۲۶ //

معاون هماهنگ کننده سپاه: همه مسئولان و مردم در این یادواره‌ها میهمان شهدا هستند

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران گفت: هرکس که پشتیبان ولایت فقیه باشد و در مسیر شهدا قدم بردارد بی شک موفق خواهد بود.


معاون هماهنگ کننده سپاه: همه مسئولان و مردم در این یادواره‌ها میهمان شهدا هستند
به گزارش فرتاک نیوز،

یادواره سرداران و ۳۷۰ شهید شهرستان قرچک با حضور سردار نقدی معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران ، سرهنگ حیدرنیا جانشین سپاه سید الشهدا(ع) استان تهران، امام جمعه شهرستان قرچک، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، فرمانده سپاه ناحیه ۱۵ خرداد و سایر مسئولان شهرستانی برگزار شد.

سردار نقدی در این مراسم طی سخنانی بیان کرد: همه مسئولان و مردم در این یادواره‌ها میهمان شهدا هستند، چکیده آرمان های شهدا ولایت است، اگر وصیت نامه شهدا و یادداشت‌های شهدا را نگاه کنید می‌بینید به ولایت تأکید شده است.

وی ادامه داد: آنچه که انسان را از سختی و بدبختی نجات می‌دهد ولایت است و آنچه که مردم را به بی راهه و بدبختی می برد طاغوت است، باید به طاغوت کفر ورزید و به خدا ایمان داشت  و با اولیاء خدا همراه بود.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران اظهار کرد: شهدا همه چیز خود را بخشیدند تا مردم در آسایش و امنیت باشند،  شهدا جان خود را دادند تا مردم به سمت نور و روشنایی بروند ، این فلسفه امام حسین(ع) و تمام شهدایی است که در راه خدا به شهادت رسیدند.

وی در ادامه یادآور شد: شهید جایگاه والایی دارد، طاغوت‌ها می‌خواهند مردم از آنها حمایت و اطاعت کنند، باید در مسیر حق قدم برداریم و خدا را اطاعت کنیم از مسیر حق جدا نشویم که شکست خواهیم خورد و پیش شهدا شرمنده می‌شویم.

نقدی افزود: همه مردم در آخرت به جایگاه شهید غبطه می‌خورند، چرا که شهدا دارای عظمت هستند، شهدا باعث اقتدار کشور شده‌ و پیشرفت‌ منطقه‌ای ایران را مدیون آن‌ها هستیم.

وی گفت: در ۴۰ سال گذشته این ملت در تحریم بودند و روز به روز پیشرفت کردند و به جلو آمدند و کشورهای استکباری به عقب رفتند.

معاون هماهنگ کننده سپاه در ادامه گفت: فرهنگ مقاومت از ایران به کشورهای هم جوار، فلسطین، لبنان و یمن صادر شده است، کشور یمن با استفاده از پهپاد بزرگترین پالایشگاه نفتی عربستان را مورد هدف قرار داد و خسارات جبران ناپذیر به عربستان وارد کرد.

معاون هماهنگ کننده سپاه در پایان گفت: هرکس که پشتیبان ولایت فقیه  باشد و در مسیر شهدا قدم بردارد بی شک موفق خواهد بود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۱۶۱۲۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان