//
کدخبر: ۲۰۵۱۱۸ //

صورت‌های مالی گروه صندوق ذخیره کارکنان شفاف‌سازی و تصویب شد

مجمع سالیانه گروه موسسه صندوق ذخیره کارکنان شهرداری تهران در حالی پس از 4 سال در موعد قانونی برگزار و به کار خود پایان داد که با تحولات ویژه ای همراه بود.

صورت‌های مالی گروه صندوق ذخیره کارکنان شفاف‌سازی و تصویب شد
به گزارش فرتاک نیوز،

مجمع عمومی سالیانه گروه موسسه صندوق ذخیره کارکنان با حضور پررنگ اعضای هیات امنا،هیات مدیره و مدیران عامل موسسه و شرکت های تابعه برگزار شد.

در این مجمع پس از ارائه گزارش هیات مدیره،قرائت گزارش بازرس قانونی و تبادل نظر هیات امنا، صورت های مالی گروه به اتفاق آراء حاضران به تصویب رسید.

تصویب صورت های مالی سال 97 گروه موسسه صندوق ذخیره در حالی انجام شد که با تلاش های بی وقفه مدیران صندوق شفاف سازی در صورت های مالی سال 97 گروه رقم خورده و موفق به دریافت مهر تائید بازرس و حسابرس قانونی شد.

تائید عملکرد موسسه و ادامه فعالیت آن طبق برنامه ها و راهبردهای جدید از دیگر محورهای مهم مجمع عمومی سال 97 موسسه صندوق ذخیره کارکنان بود که مورد تاکید هیات امنا قرار گرفت.

عضو هیات امنا: صندوق ذخیره بحران را پشت سر گذاشت

ابراهیم شیخ عضو هیات امنای موسسه صندوق ذخیره کارکنان در این مجمع تصریح کرد: ما در صندوق ذخیره 3 اولویت داشتیم، نخستین آن رفع نگرانی همکارانمان در شهرداری تهران درخصوص وضعیت موسسه بود که خوشبختانه اکنون  این نگرانی ها رفع و آرامش به افکار عمومی شهرداری بازگشته است.

وی دومین دغدغه را مستند سازی، بررسی و رسیدگی به تخلفاتی ذکر کرد که در دوره های گذشته مدیریت موسسه رخ داده و منجر به تضیع حقوق کارکنان شهرداری تهران شده است. عضو هیات امنای موسسه در این باره نیر افزود: این موضوع نیز پیگیری شده و آنچه مانده باید تکمیل شود.

شیخ گام سوم را ورود دوباره موسسه به فعالیت های اقتصادی عنوان و ابراز امیدواری کرد این گام نیز به بهترین نحو برداشته شود.

رئیس هیات امنا: ساماندهی موسسه در مهلت یک ساله شورا به سرانجام رسید

رئیس هیات امنای موسسه صندوق ذخیره کارکنان نیز در سخنانی یادآور شد: دو سال پیش هم و غم این جمع انحلال صندوق ذخیره بود و همه می دانیم گزارشی که در آن زمان حسابرس اعلام کرد چه بود و حالا به کجا رسیده ایم.

وی تصریح کرد: دو سال قبل پیشنهاد انحلال صندوق مطرح شد که ما در کمیسیون های مرتبط شورای شهر حاضر شدیم و آنها توضیحات ما را برای دادن مهلتی به منظور ساماندهی پذیرفتند.

رئیس هیات امنا تاکید کرد: خوشبختانه تلاش های انجام شده تا پایان سال 97 به سرانجام رسیده است و با زحمات مدیران و هیات مدیره جمع بندی خوبی داشته ایم. در صورت های مالی سال 97 حساب ها به خوبی شفاف و سودی نیز شناسایی شده است.

وی اضافه کرد: متاسفانه کماکان بخشی از دارایی های موسسه در برخی پروژه ها قفل است که برای برون رفت از این وضعیت باید سیاستگذاری داشته باشیم.

نایب رئیس هیات امنا: ساماندهی موسسه نتیجه داده است

همچنین نایب رئیس هیات امنا خاطرنشان کرد: وضعیتی که دو سال پیش مدیریت فعلی و همکارنشان در آن موسسه را تحویل گرفتند و وضعیت کنونی قابل قیاس نیست.

وی ادامه داد: طبق گزارش حسابرسی و بازخوردهایی که از همکاران شهرداری دریافت کرده ایم، ساماندهی موسسه اجرایی شده و در حال نزدیک شدن به وضعیت مطلوب است.

عضو هیات امنا تاکید کرد: طی این مدیت شاهد تلاش های بی وقفه مدیریت و اعضای هیات مدیره بوده ایم و این تلاش های جای تقدیر و تشکر دارد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۰۵۱۱۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان