//
کدخبر: ۱۰۲۹۶۰ //
پیام بطحایی به گردهمایی مدیران و مشاوران زن آموزش‌ و پرورش

توسعه پایدار با آموزش صحیح و بنیادی انجام می شود/ بانوان محور توسعه پایدار هستند

‍ وزیر آموزش‌ و پرورش در پیامی به گردهمایی مدیران و مشاوران زن این وزارتخانه، گفت: توسعه پایدار با آموزش صحیح و بنیادی انجام می شود و بانوان محور توسعه پایدار هستند.

توسعه پایدار با آموزش صحیح و بنیادی انجام می شود/ بانوان محور توسعه پایدار هستند
به گزارش فرتاک نیوز،

 سید محمد بطحایی وزیر آموزش‌ و پرورش در پیامی به گردهمایی مدیران و مشاوران زن وزارت آموزش‌ و پرورش به نقش اساسی و سازنده زنان در آموزش‌ و پرورش تأکید کرد.

در متن پیام بطحایی آمده است: آموزش‌ و پرورش جایگاه تعلیم و تربیت فرزندان ایران و کانون  است؛ اگر این سازمان نقش خود را به‌درستی ایفا نکند جامعه مدام درگیر مشکلات و معضلات روزافزون اجتماعی خواهد شد.

زنان به‌عنوان بیش از پنجاه‌درصد جامعه 13 میلیون نفری آموزش‌ و پرورش نقش بسیار اساسی و سازنده‌ای در اداره این سازمان پرورش‌دهنده دارند. زنانی که بیش از پنجاه‌درصد معلمان، کارمندان و مدیران آموزش‌ و پرورش را تشکیل می‌دهند.

از آنجاکه مخاطبین آموزش‌ و پرورش که شامل دانش آموزان و والدین آنهاست به وسعت جمعیت تحت تأثیر این نهاد آموزشی و تربیتی پی می‌بریم. قطعاً توسعه پایدار به‌جز با آموزش صحیح و بنیادی رخ نخواهد داد و بانوان محور این توسعه هستند که خود بهره‌مند از این توسعه خواهند بود.

این‌جانب با آرزوی توفیق برای برگزارکنندگان و شرکت‌کنندگان در این همایش بزرگ رجای واثق دارم که در چهلمین سال پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران برگ زرینی به کارنامه درخشان و مؤثر آموزش‌ و پرورش افزوده شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۰۲۹۶۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان