//
کدخبر: ۱۰۱۵۰۹ //
مدیر عامل جمعیت هلال‌احمر کرمانشاه:

۱۵۰۰ سبد کالا بین نیازمندان در ایام ماه مبارک رمضان توزیع شد

 ۱۵۰۰ سبد کالا بین نیازمندان در ایام ماه مبارک رمضان توزیع شد
به گزارش فرتاک نیوز،

محمد رضا امیریان مدیر عامل جمعیت هلال‌احمر کرمانشاه در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: در ایام ماه مبارک رمضان ۱۵۰۰سبد کالا به ارزش ریالی ۱۳۰میلیون تومان از طریق جمعیت هلال‌احمر و مشارکت خیرین بین نیازمندان توزیع شد که در واقع جمعیت هلال‌احمر واسطه بین نیاز، نیازمندان و توان، توانمندان بوده است.

وی افزود:‌ طرح تابستانه امداد جاده‌ای در بیست پایگاه ثابت و سیار مواصلاتی استان کرمانشاه تحت پوشش قرار می‌گیرد و ۱۰۰خودرو جمعیت هلال‌احمر به همراه سایر دستگاه‌های امداد و نجات به فواصل ۱۵ تا ۲۰ کیلومتر از تیم‌های امدادی در جاده‌ها حضور خواهند داشت.

مدیر عامل جمعیت هلال‌احمر کرمانشاه گفت: یک بالگرد با همه امکانات و تجهیزات آماده خدمت‌رسانی به هم استانی‌های عزیز می‌باشد.

امیریان به پرداخت کمک‌های نقدی به زلزله‌زدگان اشاره کرد و گفت: جمعیت هلال‌احمر شفاف‌ترین عملکرد را در پرداخت کمک‌های نقدی داشته است و هر آنچه که مردم سخاوتمند به هلال‌احمر داده‌اند را بدون کم و کاست به دست آسیب دیدگان زلزله رسانده است.

وی افزود: کمک‌های نقدی را که به حساب هلال‌احمر واریز شده در مجموع۶۴ میلیارد تومان بوده است و بر اساس هماهنگی‌های استانی مبلغ ۶۹ میلیارد تومان به ۳۰ هزار خانواده آسیب دیده تحویل داده شد و بر اساس آمار جدید بنیاد مسکن جمعا۴۶هزار خانوار آسیب دیده وجود دارد که ۱۶ هزار خانوار مبلغی دریافت نکرده‌اند.

مدیر عامل جمعیت هلال‌احمر کرمانشاه گفت:۴۵۰۰هزار دستگاه خوردو سبک و سنگین امدادی و غیر امدادی از ابتدای زلزله در منطقه حضور داشته‌اند و برای بستری و درمان زلزله‌زدگان در شهرهای دیگر مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان هزینه پرداخت شده است و مجموعا" ۲۶۵میلیار تومان برای پرداخت لوازم ضروری از جمله چادر و بسته‌های غذایی،... هزینه شده است.

امیریان ادامه داد: ارزش ریالی اقلام غیر نقدی کمک به آسیب دیدگان زلزله را ۷۰ میلیارد تومان است.

فاطمه زردویی و طیبه دولت‌آبادی

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۰۱۵۰۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان