//
کدخبر: ۴۳۴۶۴۸ //

فتوچینی مرغ، غذای فوری و خوشمزه!

مگه میشه پنیر و خامه تو غذایی باشه و اون رو دوست نداشت؟!

فتوچینی مرغ، غذای فوری و خوشمزه!
به گزارش فرتاک نیوز،

یکی از انواع پاستا که طعم بسیار جادویی و خوشمزه دارد و از خوردن آن سیر نخواهید شد و فقط به دلیل عذاب وجدان نگرفتن بابت چاقی و کالری زیاد از سر میز بلند خواهید شد همین است! بله این شما و این فتوچینی مرغ!

فتوچینی مرغ را کمتر کسی است که با یک بار تجربه کردن، به حافظه‌ی غذایی خود نسپارد! یک پاستای ایتالیایی که هم به سرعت حاضر می‌شود و هم حاوی کربوهیدرات و پروتئین است! البته اگر بخواهید رژیمی برخورد کنید باید خامه‌ی آن را نادیده بگیرید که حیف است! این کار را نکنید و اگر ورزشکار هستید یک روز چیت کردن را با این غذا سر کنید!

مواد لازم:

download (3)

طرز تهیه:

پنیر پارمسان و خامه از پاستاهای ایتالیایی حذف بشود یک پای آشپزی دنیا خواهد لنگید!

در ابتدا مرغ را به قطعات کوچک نگینی یا خلال‌های باریک خرد کنید.

در یک تابه روغن زیتون بریزید و مرغ را با آن تفت بدهید. هم زمان نمک و فلفل سیاه را هم به آن اضافه کنید و تا وقتی رنگ مرغ تغییر کند به تفت دادن آنها ادامه بدهید.

در یک تابه‌ی بزرگ کره را ذوب کنید و پیاز را به صورت نگینی خرد کرده و در آن تفت بدهید تا سبک بشود. قارچ‌ها را داخل تابه ریخته و حرارت گاز را کمی زیاد کنید که قارچ آب نیندازد و تفت بخورد. بعد از اینکه آب قارچ کشیده شد پودر تخم گشنیز را به همراه پنیر پارمسان و جعفری خرد شده به آن اضافه کرده و خوب هم بزنید. خامه و شیر را با هم مخلوط کنید و به این مواد اضافه کنید. حرارت گاز را پایین آورده تا این مواد کم کم به جوش بیایند.

یک قابلمه را پر از آب کنید. وقتی آب به جوش آمد فتوچینی‌ها را داخل آن ریخته و اجازه بدهید حدود 10 دقیقه بپزد و سپس آبکش کنید.

وقتی سس خامه‌ای و قارچ شما آماده شد و غلظت مناسب را پیدا کرد مرغ را به آن اضافه کنید و همزمان فتوچینی‌های آبکش شده را هم داخل ظرف بریزید. کار خاصی باقی نمی‌ماند تمام مواد را با هم مخلوط کرده تا سس اندود شود.

هنگام سرو کمی پنیر پارمسان روی آن بپاشید و با عجله پشت میز بنشینید و از عطر این غذا مدهوش بشوید! راستی آرام آرام آن را میل کنید تا طعم بی نظیر آن را زود از دست ندهید. نوش جان

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۳۴۶۴۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان