//
فرتاک نیوز : بر اساس ابلاغیه جدید استانداری هرمزگان، فعالیت ادارات از فردا ۱۹ اردیبهشت با حضور نیمی از کارکنان انجام…
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری و دبیر شورای اداری هرمزگان، از تغییر ساعت کاری ادارات استان از ۷ تا ۱۵ و تداوم…