//
کدخبر: ۸۲۳۱۴ //

مدیرکل دفتر امور مجلس وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی:

اولویت اصلی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی رفع دغدغه‌های فرهنگی رهبر معظم انقلاب است

مدیرکل دفتر امور مجلس وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی:
به گزارش فرتاک نیوز،

مدیرکل دفتر امور مجلس وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: اولویت اصلی این وزارتخانه رفع دغدغه‌های فرهنگی رهبر معظم انقلاب است.

حجت‌الاسلام سیدعلی حسینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بندر ماهشهر اظهار کرد: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با توجه به فرمایشات متین رهبر معظم انقلاب مبنی بر اهمیت فرهنگ و لحاظ کردن فرهنگ ایرانی، اسلامی در برنامه‌های متنوع خود تلاش می‌کند دغدغه‌های معظم‌له را به خوبی اجرایی کند.

وی افزود: این وزارتخانه براساس سیاست‌های بالادستی و چشم‌انداز 20 ساله و برنامه‌های توسعه و به ویژه برنامه ششم توسعه پرداختن به فرهنگ اسلامی، فرهنگ دینی و فرهنگ ایرانی را در رشته‌های مختلف و متنوع هنری در دستور کار دارد.

مدیرکل دفتر امور مجلس وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی عنوان کرد: هنرمندان نیز مشارکت بسیار خوبی دارند و با وجود محدودیت منابع مالی، سعی و تلاش خود هنرمندان باعث شده عرصه پویایی با محوریت فرهنگ اسلامی، ایرانی به وجود بیاید.

حسینی مطرح کرد: در این راستا انجمن‌ها، مؤسسات و مراکز غیردولتی عرصه فرهنگ و هنر بسیار کارگشا هستند و در عرصه سیاست‌های فرهنگی و هنری همواره تأکید وزارتخانه و مقام عالی وزارت بر این بوده که حمایت، هدایت و نظارت برعهده ما باشد و اجرا به مؤسسات فرهنگی، آموزشگاه‌های فرهنگی و هنری و تشکل‌های مردم‌نهاد سپرده شود.

وی در پایان به برنامه‌های کلان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در سال جدید اشاره کرد و افزود: تلاش شده در برنامه‌های تدوین شده برای سال جدید شرایط امروز فرهنگی و نیاز قشر جوان مورد توجه ویژه قرار بگیرد و در عرصه‌های نو هنرمندان را به سمت رویکردهای جدید و البته با حفظ اهداف متعالی فرهنگی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران سوق دهیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۸۲۳۱۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان