//
کدخبر: ۳۹۴۳۳۰ //

دستگیری ۵ عامل یک قتل عمد در هرمزگان

فرمانده انتظامی استان هرمزگان گفت: با تلاش ضربتی کارآگاهان پلیس آگاهی استان هرمزگان ۶ نفر عاملان قتل که پس از ارتکاب قتل در یکی از روستاهای کرمان متواری و مخفی شده بودند شناسایی و در یک عملیات پلیسی دستگیر شدند.

 دستگیری ۵ عامل یک قتل عمد در هرمزگان
به گزارش فرتاک نیوز،

سردار غلامرضا جعفری در تشریح این خبر گفت: در پی وقوع یک فقره درگیری منجر به قتل محمد د با استفاده از سلاح جنگی در روستای حسنلنگی از توابع شهرستان میناب و متواری شدن قاتل یا قاتلان ، پیگیری موضوع بصورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان اداره مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی با تشکیل تیمی به محل وقوع حادثه اعزام که در بررسی های بعمل آمده مشخص شد فردی بنام حسین د در درگیری با استفاده از یک قبضه اسلحه وینچستر به سمت متوفی و دیگر افرادی که همراه وی بودند اقدام به تیراندازی کرده و به اتفاق همدست خود از محل متواری شده‌اند و مقتول در صحنه درگیری فوت شده است.

سردار جعفری اظهار داشت: ماموران پلیس آگاهی استان با توجه به حساسیت موضوع با اشرافیت اطلاعاتی و اقدامات فنی پلیسی نهایتا مخفیگاه متهمان متواری را در یکی از روستاهای شهرستان عنبرآباد کرمان شناسایی و با تشکیل تیمی مجرب و با اخذ نیابت قضایی به محل اعزام و در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه قاتل متواری را به همراه 5 نفر از همدستانش دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه متهمان یک قبضه اسلحه وینچستر پنج تیر کشف کردند.

این مقام انتظامی استان با اشاره به اعتراف قاتل به جرم ارتکابی ،انگیزه اصلی وقوع قتل را اختلافات قبلی قاتل با مقتول عنوان کرده و بیان داشت: متهمان دستگیر شده با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی و با صدور قرار مناسب روانه زندان شد.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان از عموم شهروندان و مردم فهیم استان خواست در برابر ارتکاب هرگونه جرایم کمافی السابق با احساس مسئولیت اجتماعی خود، پلیس را در شناسایی، کشف و کنترل جرایم یاری کنند و در کنترل و نظارت فرزندان جوان و نوجوان خود جدیت و حساسیت بیشتری داشته باشند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۹۴۳۳۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان