//
کدخبر: ۳۳۵۹۷۴ //

ویدئوی شرم آور سارا و نیکا / اینا بزرگ بشن چی میشن !!!

ویدئوی شرم آور جدیدی از سارا و نیکا

ویدئوی شرم آور سارا و نیکا / اینا بزرگ بشن چی میشن !!!
به گزارش فرتاک نیوز،

سارا و نیکا اخیرا جنجال تازه ای در لایو اینستاگرامی خود منتشر کردند.

سارا و نیکا سریال پایتخت بودند. سارا و نیکا متولد ۸ مرداد ۸۳ هستند. سارا و نیکا در فضای مجازی فعالیت گسترده ای دارند.سارا و نیکا پس از انتشار فیلم خارج از عرف سارا و نیکا در کنار استخر از ادامه بازی در سریال پایتخت کنار گذاشته شدند.

به گزارش سینمابرتر؛ سارا و نیکا اخیرا لایو جنجالی و پر حاشیه ای را در اینستاگرام گذاشتند. در قسمتی از لایو این بازیگران ، سارا با افکت عجیبی وارد لایو می شود و در پاسخ به اعتراض نیکا می گوید : من بدون این فیلتر دیگه در لایو نمیام !

سارا و نیکا چهره اینستاگرامی شده اند

سارا و نیکا درست است که مدتی بازی نکرده اند اما همان مدت حضورشان در پایتخت و بعد از آن انتشار تصاویر خاص از آنها کافی بود تا به چهره اینستاگرامی تبدیل شوند و میلیونی فالوور داشته باشند. آنها تعداد بسیار زیادی کودکان و دهه هشتادی ها را در پیج خود دارند که تاثیر بسیار زیادی روی آنها دارد. رفتار سارا و نیکا کم کم دارد شبیه به شاخ های اینستاگرامی می شود.

 

سارا و نیکا

تبلیغ جنجالی سارا و نیکا

سارا و نیکا فرقانی اخیرا بدون آنکه دانشی در زمینه سرمایه گذاری داشته باشند تبلیغاتی را درباره سرمایه گذاری در ارزهای خارجی در صفحه خود منتشر می کنند و این فقط تبلیغ نیست. آنها از سمت خودشان توصیه می کنند که مردم به فلان پیج اعتماد کند ! سارا و نیکا بازیگران دوقلوی سریال پایتخت بودند که با حضور در چند فصل این سریال به شهرت رسیدند.

هرچند که حضور آنها زیاد جدی نبود و مردم بر این عقیده هستند که آنها بازیگران ضعیفی هستند اما برای آنها شهرت زیادی داشت و این شهرت با توجه به انتشار تصاویر نامتعارف از آنها که هنوز هم می گویند فتوشاپ بوده است، چند برابر شد و همین باعث شده که در اینستاگرام درامد بسیار زیادی داشته باشند.

سارا و نیکا

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۳۵۹۷۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان