تمایلی به ملاقات با آیتالله ندارد، اما اگر چنین دیداری صورت میگرفت، برایش افتخار بوده و با احترام رفتار میکرد.
مهاجم ازبکستانی پس از فسخ قرارداد با باشگاه پرسپولیس گفت: به پیکان نمی روم.