مس شهر بابک رسما لیگ برتری شد؛ صعود با گل دقیقه 5+90
مس شهر بابک با برتری یک بر صفر مقابل نیروی زمینی، ۶۱ امتیازی شد و سه هفته مانده به پایان فصل، حضورش در لیگ برتر را قطعی کرد.
مس شهر بابک نیز صعود خود به لیگ برتر فوتبال ایران را قطعی کرد. شاگردان قاسم شهبا در هفته سیویکم لیگ دسته اول با نتیجه یک بر صفر از سد نیروی زمینی عبور کردند تا دومین تیم صعودکننده این فصل لقب بگیرند.
گل سرنوشتساز این مسابقه در دقیقه ۹۰+۵ به ثمر رسید؛ گلی که خیال مسیها را برای صعود مستقیم راحت کرد. هرچند کسب یک تساوی نیز برای قطعی شدن صعود این تیم کافی بود، اما پیروزی در واپسین لحظات، پایان شیرینی برای یکی از حساسترین مسابقات فصل رقم زد.
مس شهر بابک با این برد ۶۱ امتیازی شد و پس از نساجی، به عنوان دومین تیم راهی لیگ برتر فصل آینده شد. عملکرد باثبات شاگردان قاسم شهبا در طول فصل، نقش مهمی در این موفقیت داشت و آنها توانستند پیش از پایان مسابقات، جشن صعود را برگزار کنند.
با مشخص شدن دو تیم صعودکننده، حالا تمام هیجان لیگ دسته اول به رقابت بر سر رتبه سوم معطوف شده است؛ جایی که صنعت نفت آبادان، سایپا، پارس جنوبی جم و هوادار برای کسب سهمیه پلیآف رقابت میکنند. تیم سوم جدول در پایان فصل باید در دیداری سرنوشتساز مقابل تیم شانزدهم لیگ برتر قرار بگیرد تا آخرین سهمیه حضور در فصل آینده لیگ برتر را به دست آورد.