تساوی با پالایش نفت بندرعباس؛ فرصتسوزی آبادانیها ادامه دارد؛ صنعت نفت برد را فراموش کرد
صنعت نفت آبادان با تساوی برابر پالایش نفت بندرعباس همچنان در رده سوم باقی ماند، اما حالا سایه مدعیان روی سر این تیم سنگینی میکند و هر امتیاز میتواند سرنوشت پلیآف را تغییر دهد.
فرصتسوزیهای صنعت نفت آبادان برای رسیدن به لیگ برتر همچنان ادامه دارد. این تیم در هفته سیویکم رقابتهای لیگ دسته اول فوتبال کشور نتوانست از سد پالایش نفت بندرعباس عبور کند و با تساوی بدون گل، دو امتیاز ارزشمند را از دست داد.
آبادانیها که امیدوار بودند با تغییرات روی نیمکت و جدایی سیروس پورموسوی شرایط متفاوتی را تجربه کنند، در این دیدار نیز موفق به کسب پیروزی نشدند و نتوانستند به نتیجه دلخواه دست یابند.
صنعت نفت با این تساوی ۵۱ امتیازی شد و اگرچه همچنان جایگاه سوم جدول را حفظ کرده است، اما اختلاف اندک با تیمهای تعقیبکننده، شرایط را برای این تیم دشوار کرده است. سایپا، پارس جنوبی جم و هوادار همچنان در تعقیب آبادانیها هستند و کوچکترین لغزش میتواند جایگاه صنعت نفت را تغییر دهد.
اکنون با باقی ماندن تنها سه هفته تا پایان فصل، رقابت برای کسب رتبه سوم و حضور در مرحله پلیآف صعود به لیگ برتر به اوج حساسیت رسیده است. صنعت نفت برای حفظ شانس خود دیگر فرصت اشتباه ندارد و سرنوشت این تیم در سه مسابقه پایانی رقم خواهد خورد؛ دیدارهایی که مشخص میکنند آیا هواداران آبادانی پس از سالها انتظار، جشن بازگشت به لیگ برتر را برگزار خواهند کرد یا بار دیگر حسرت صعود بر دلشان خواهد ماند.