//
کد خبر: 569464

ازسرگیری پروازهای ایران و امارات در هفته جاری

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری اعلام کرد: پروازهای میان ایران و امارات در هفته جاری از سر گرفته می‌شود.

مجید اخوان روز شنبه در گفت‌وگویی با اعلام این خبر توضیح‌داد: پروازهای میان ایران و امارات متحده عربی، در پی مذاکرات انجام‌شده میان مقامات سازمان هواپیمایی کشوری دو کشور و با پیگیری‌های صورت‌گرفته از طریق مجاری دیپلماتیک، از هفته جاری از سر گرفته می شود.

وی گفت: در راستای عادی‌سازی پروازهای برنامه‌ای با کشورهای همسایه و با هماهنگی میان ایران و امارات، مقرر شده است در فاز نخست شرکت‌های هواپیمایی ایرانی با معرفی به طرف اماراتی، پروازهای خود به این کشور را از سر بگیرند.

اخوان ادامه‌داد: در مرحله بعد نیز شرکت‌های هواپیمایی اماراتی با معرفی شرکت‌های مورد تأیید خود، فعالیت‌های پروازی را از سر خواهند گرفت تا چرخه تعاملات و همکاری‌های دوجانبه در حوزه حمل‌ونقل هوایی به وضعیت عادی بازگردد.