//
کد خبر: 569079

نشت گاز در خانه‌ای در بندرعباس حادثه آفرید؛ یک نفر راهی بیمارستان شد

وقوع نشت گاز در یک منزل مسکونی در محله ۲۲ بهمن بندرعباس، با مصدومیت یک نفر همراه شد و نیروهای آتش‌نشانی برای مهار خطر به محل اعزام شدند.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بندرعباس از وقوع حادثه نشت گاز در یک منزل مسکونی در محله ۲۲ بهمن و مصدوم شدن یک نفر خبر داد.

محمد امین لیاقت اظهار کرد که ساعت ۱۹:۴۳ روز گذشته گزارشی مبنی بر نشت گاز در منزلی واقع در کوچه مشکات ۱۰ محله ۲۲ بهمن به مرکز فرماندهی آتش‌نشانی اعلام شد و بلافاصله نیروهای عملیاتی از ایستگاه‌های شماره ۲ و ۸ به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود که آتش‌نشانان پس از حضور در محل، ضمن بررسی شرایط، اقدامات لازم برای ایمن‌سازی محیط و کنترل وضعیت را انجام دادند و از گسترش حادثه و بروز خسارت‌های احتمالی جلوگیری کردند.

به گفته رئیس سازمان آتش‌نشانی بندرعباس، در این حادثه یک نفر مصدوم شد که پس از دریافت خدمات اولیه توسط نیروهای اورژانس، برای ادامه درمان به یکی از مراکز درمانی منتقل شد.

لیاقت با اشاره به بررسی‌های اولیه کارشناسان، علت وقوع این حادثه را نشت گاز عنوان کرد و گفت بررسی‌های تکمیلی برای مشخص شدن جزئیات بیشتر ادامه دارد.

وی همچنین از شهروندان خواست با انجام بازدیدهای دوره‌ای از تجهیزات گازسوز و اتصالات مربوطه، نسبت به ایمنی تأسیسات گاز در منازل خود اطمینان حاصل کنند و در صورت استشمام بوی گاز، از روشن کردن وسایل برقی و ایجاد هرگونه جرقه خودداری کرده و موضوع را در سریع‌ترین زمان ممکن به نیروهای امدادی اطلاع دهند.