۵۷ نیروی جدید وارد چرخه آموزش آتشنشانی کرمانشاه شدند
۵۷ آتشنشان تازه استخدام در کرمانشاه آموزشهای تخصصی خود را آغاز کردند تا پس از ۴۵ روز دوره تئوری و عملی، وارد واحد عملیات و خدمترسانی به شهروندان شوند.
رئیس سازمان آتشنشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمانشاه از آغاز دوره آموزشی ۵۷ نیروی جدید این سازمان خبر داد و اعلام کرد این افراد از روز سهشنبه دوم تیرماه وارد مرحله آموزشهای تخصصی شدهاند.
آتشپاد سعید قادری با اشاره به آغاز این دوره آموزشی اظهار کرد: نیروهای تازهجذبشده به مدت ۴۵ روز تحت آموزشهای تئوری و عملی قرار خواهند گرفت تا مهارتهای لازم برای حضور در مأموریتهای عملیاتی و مقابله با انواع حوادث شهری را فرا بگیرند.
وی افزود: پس از پایان موفقیتآمیز دوره آموزشی و کسب آمادگی کامل، این نیروها بهصورت رسمی در واحد عملیات سازمان آتشنشانی مستقر شده و وظیفه خدمترسانی و امدادرسانی به شهروندان را بر عهده خواهند گرفت.
رئیس سازمان آتشنشانی کرمانشاه با تأکید بر اهمیت جذب نیروهای متخصص گفت: این اقدام در راستای برنامه جامع شهرداری و سازمان آتشنشانی برای تقویت توان عملیاتی، افزایش سطح آمادگی و ارتقای کیفیت خدماترسانی انجام شده است.
قادری در پایان خاطرنشان کرد: هدف اصلی از این روند، افزایش ضریب ایمنی شهر و بهبود هرچه بیشتر خدمات امدادی به شهروندان کرمانشاهی است.