//
کد خبر: 568915

تصادف شدید دو پژو پارس در شاهین‌شهر؛ ۵ نفر راهی بیمارستان شدند

برخورد دو دستگاه پژو پارس در اتوبان معلم شاهین‌شهر شامگاه دوشنبه پنج مصدوم بر جای گذاشت و نیروهای اورژانس مصدومان را به بیمارستان گلدیس منتقل کردند.

برخورد دو دستگاه خودروی پژو پارس در شاهین‌شهر، پنج مصدوم بر جای گذاشت. این حادثه شامگاه دوشنبه اول تیرماه در اتوبان معلم، پس از منطقه گز و در مسیر شاهین‌شهر رخ داد.

عباس عابدی، سخنگوی مرکز اورژانس استان اصفهان، با اعلام این خبر اظهار کرد: پس از دریافت گزارش حادثه در ساعت ۲۰:۲۰، یک واحد امدادی اورژانس ۱۱۵ به محل اعزام شد.

وی افزود: در این سانحه رانندگی چهار مرد و یک زن مصدوم شدند که پس از دریافت خدمات اولیه درمانی توسط نیروهای اورژانس، برای ادامه روند درمان به بیمارستان گلدیس شاهین‌شهر انتقال یافتند.

علت وقوع این حادثه از سوی مراجع مربوطه در دست بررسی است.