//
کدخبر: ۴۳۳۹۱۷ //

علل بروز ارور e۷ لباسشویی سامسونگ و راه های رفع آن

نمایش کد e7 بر روی نمایشگر دیجیتالی ماشین لباسشویی سامسونگ، نشان از وجود مشکلی در لباسشویی شما دارد. اما این ارور به چه معناست؟ علل بروز اروز e7 لباسشویی سامسونگ چیست؟ چگونه می توان این ارور را رفع کرد؟

علل بروز ارور e7 لباسشویی سامسونگ و راه های رفع آن
به گزارش فرتاک نیوز،

اگر به دنبال پاسخ این سوالات هستید، تا انتها با ما همراه باشید. ما در این مقاله قصد داریم همه آنچه که لازم است درباره ارور E7 لباسشویی سامسونگ بدانید را در اختیارتان قرار دهیم.

مفهوم ارور e7 ماشین لباسشویی سامسونگ چیست؟

ارور e7 لباسشویی سامسونگ، نشان از وجود مشکلی در سیستم آبرسانی و آبریزی دستگاه دارد؛ به بیانی دقیق تر زمانی که بیش از حد معمول، آب وارد دیگ ماشین لباسشویی سامسونگ شود، ارور e7 از طریق صفحه نمایش لباسشویی نمایش داده می شود.

بیشتر بخوانید» نشتی آب از ماشین لباسشویی یک مشکل رایجی است که انواع لباسشویی ها از جمله ماشین لباسشویی های ال جی با آن مواجه هستند. نشتی آب ماشین لباسشویی ال جی با کد خطای AE /EI نمایان می شود. در صورت مشاهده این ارور و جهت تعمیر لباسشویی ال جی در مشهد می توانید روی کمک تکنسین متخصص و کاربلد نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی مشهد تکنیک، حساب کنید. 

علل بروز ارور e7 لباسشویی سامسونگ چیست؟

از آنجایی که ورود بیش از اندازه آب به داخل دیگ ماشین لباسشویی می تواند به قطعات داخلی دستگاه، آسیب های جدی وارد کند، بنابراین پیشنهاد می کنیم به محض مشاهده این ارور، علت بروز آن را پیدا و رفع کنید. برخی از علل بروز ارور e7 به راحتی و بدون نیاز به دانش خاصی، رفع می شوند اما رفع برخی از مشکلات مربوط به قطعات حساس نظیر برد ماشین لباسشویی، نیاز به تخصص، تبحر و تجربه بالا دارد؛ که در این صورت برای عیب یابی و رفع  اصولی مشکل موجود پیشنهاد می کنیم به نمایندگی لباسشویی سامسونگ در مشهد مراجعه کنید.

رایج ترین علل بروز ارور e7 لباسشویی سامسونگ عبارتند از:

  • خرابی هیدروستات از علل بروز ارور e7 لباسشویی سامسونگ

    خرابی هیدروستات از علل بروز ارور e7 لباسشویی سامسونگ

هیدروستات ماشین لباسشویی، وظیفه اندازه گیری میزان آب ورودی به دستگاه را برعهده دارد. هر ماشین لباسشویی بسته به ظرفیت آن به میزان مشخصی آب برای شستشوی لباس ها نیاز دارد؛ بنابراین زمانی که مقدار آب ورودی دستگاه به حد نصاب می رسد، هیدروستات به برد فرمان می دهد که مسیر آب ورودی را قطع کند.

بدیهی است زمانی که این قطعه دچار خرابی شود، فرآیند اندازه گیری میزان آب ورودی به ماشین لباسشویی با مشکل مواجه می شود و مشکلاتی از قبیل ورود بیش از اندازه آب به دستگاه که در برخی موارد منجر به آبریزی دستگاه نیز می شود را در پی دارد.

بنابراین به محض مشاهده ارور e7 بر روی نمایشگر دیجیتالی لباسشویی سامسونگ خود ابتدا وضعیت هیدروستات را مورد بررسی قرار دهید. در صورت خرابی هیدرواستات در بسیاری از مواقع، نیاز به تعویض این قطعه می باشد که در این صورت پیشنهاد می کنیم حتما از یک تعمیرکار متخصص و کاربلد کمک بگیرید.

  • خرابی برد؛ عامل بروز ارور e7 ماشین لباسشویی سامسونگ

خرابی برد به دلیل نقش مهم و حیاتی که این قطعه در انواع ماشین لباسشویی ها ایفا می کند می تواند عامل بروز هر گونه مشکل ریز و درشتی در لباسشویی باشد. بنابراین می توان گفت که خرابی برد یکی دیگر از علل نمایش ارور E7 بر روی نمایشگر لباسشویی سامسونگ است.

بیشتر بخوانید» خرابی برد نه تنها در ماشین لباسشویی سامسونگ، بلکه در تمامی ماشین لباسشویی های تولیدی برندهای مختلف از جمله دوو نیز مشکل آفرین است. در صورت خرابی برد ماشین لباسشویی دوو، پیشنهاد می کنیم به نمایندگی لباسشویی دوو در مشهد مراجعه کنید؛ چرا که تعمیر برد ماشین لباسشویی، پیچیدگی های خاص خود را دارد و بدون تخصص و تجربه، امکان پذیر نیست.

با خراب شدن برد، قابلیت تحلیل و صدور دستورات لازم به قطعات مختلف دستگاه از این قطعه سلب شده و در نتیجه مشکلاتی از قبیل ورود بیش از حد آب به دستگاه رخ می دهد.

برد ماشین لباسشویی، قطعه ای بسیار حساس است که به دلایل مختلفی دچار خرابی می شود، از جمله:

  • داغ کردن بیش از اندازه ماشین لباسشویی
  • نوسانات شدید برقی
  • وجود رطوبت بیش از حد در دستگاه
  • خرابی شیر برقی از دلایل بروز ارور E7 لباسشویی سامسونگ

از دیگر دلایل بروز ارور e7 ماشین لباسشویی سامسونگ می توان به خرابی شیر برقی اشاره کرد.

شیر برقی، موظف به تامین آب مورد نیاز ماشین لباسشویی برای شستشو می باشد. بنابراین پر واضح است که خرابی شیر برقی یکی از اصلی ترین عوامل بروز مشکلات مربوط به آبگیری و آبریزی ماشین لباسشویی می باشد.

پس در صورت مواجهه با ارور e7 در لباسشویی سامسونگ خود حتما شیر برقی دستگاه را نیز مورد بررسی قرار دهید.

در صورتی که مشکلات جدی در شیر برقی رخ نداده باشد امکان تعمیر آن وجود دارد؛ در غیر این صورت باید نسبت به تعویض آن اقدامات لازم را انجام دهید.

  • قطع شدن اتصالات بین برد و هیدوراستات ماشین لباسشویی سامسونگ

قطع شدن اتصالات بین برد و هیدوراستات ماشین لباسشویی سامسونگ

اگر در صورت مواجهه با ارور e7 ماشین لباسشویی سامسونگ، از صحت عملکرد هیدرواستات، برد و شیر برقی دستگاه اطمینان حاصل نمودید به احتمال خیلی زیاد، اتصالات بین برد و هیدرواستات، قطع شده است. در این صورت باید سیم معیوب را پیدا کرده و در صورت امکان آن را ترمیم و یا تعویض نمایید.

  • قطعی اتصالات برد و شیر برقی از علل بروز ارور e7 در لباسشویی سامسونگ

زمانی که اتصالات بین برد و شیر برقی، قطع شده باشد، آب بیش از اندازه ای که باید، وارد دیگ لباسشویی می شود و در نتیجه ارور e7 در لباسشویی نمایان می شود.

بنابراین پیشنهاد می کنیم که در صورت مواجهه با این ارور، حتما سیم اتصالات بین برد و شیر برقی را نیز بررسی و مشکلات موجود را به روش اصولی برطرف کنید.

نتیجه گیری بررسی ارور e7 لباسشویی سامسونگ!

طبق آنچه که در این مقاله آموختیم ارور e7 لباسشویی سامسونگ به دلایل مختلفی از قبیل خرابی برد، خرابی هیدرواستات و .... در ماشین لباسشویی بروز پیدا می کند. هر یک از علل بروز این ارور، راهکارهای خاص خود را دارند که پس از عیب یابی باید بهترین روش تعمیر را انتخاب و آن را رفع کرد.

در آخر شما عزیزان می توانید سوالات و یا تجربیات خود از عیب یابی و رفع ارور E7 ماشین لباسشویی سامسونگ را در بخش نظرات با ما و سایر کاربران سایت به اشتراک بگذارید.

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۳۳۹۱۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان