//
کدخبر: ۴۳۳۵۶۰ //

تعمیر لباسشویی سامسونگ در شیراز

همه ما برند سامسونگ را می‌شناسیم و از محصولات این برند با کیفیت و مطمئن استفاده کرده‌ایم.

تعمیر لباسشویی سامسونگ در شیراز
به گزارش فرتاک نیوز،

 ماشین‌های لباسشویی سامسونگ از جمله محصولات این برند هستند که امکان خرید آنها در ایران برای شما فراهم شده است و می‌توانید از خدمات پس از فروش آن در بسیاری از شهرها استفاده داشته باشید. این مزیت در کنار کیفیت بالای ساخت باعث محبوبیت هرچه بیشتر برند سامسونگ شده است. اگر در شهر شیراز ساکن هستید می‌توانید با مراجعه به مراکز تخصصی تعمیر لباسشویی سامسونگ در شیراز مشکلات این دستگاه را برطرف نمایید.

در موارد زیادی تعمیر ماشین لباسشویی در خانه امکان‌پذیر است و کدهای خطای طراحی شده در لباسشویی سامسونگ به انجام راحت‌تر این کار کمک می‌کند. شما می‌توانید با استفاده از این کدهای خطا تشخیص دهید ایراد به کدام بخش از لباسشویی شما مربوط می‌شود و در نتیجه روند عیب‌یابی را بسیار ساده‌تر انجام خواهید داد. ما در ادامه این مطلب کدهای خطای متداول لباسشویی سامسونگ را مورد بررسی قرار داده‌ایم. متخصصین تعمیر لباسشویی سامسونگ در شیراز نیز در موارد پیچیده‌تر می‌توانند در حل مشکلات دستگاه به شما کمک کنند.

تعمیر لباسشویی سامسونگ در شیراز

دلایل برخورد با کد خطای HE1 یا HE2 در لباسشویی سامسونگ

از متداول‌ترین کدهای خطایی که امکان برخورد با آن لباسشویی‌های سامسونگ وجود دارد یکی از دو کد خطای  HE1 یا HE2 می‌باشد. اختلال در عملکرد هیتر یا گرمکن لباسشویی باعث نمایش این دو کد خطا در دستگاه می‌شود. یکی از مواردی که باید به بررسی آن بپردازید احتمال اتصال کوتاه در هیتر لباسشویی می‌باشد. همچنین احتمال قطع شدن سیم‌کشی‌های مربوط به این قطعه را نیز باید در نظر داشته باشید و اگر برای سیم کشی مجدد آن نیاز به کمک داشتید با متخصصین تعمیر لباسشویی سامسونگ در شیراز در تماس باشید.

پس از بررسی عملکرد هیتر ماشین لباسشویی اگر باز هم مشکل دستگاه شما ادامه داشت باید مطمئن شوید اشکالی در کارکرد سنسور دما یا ترمیستور دستگاه وجود ندارد. برای اطمینان میزان مقاومت ترمیستور را اندازه‌گیری نمایید. در ادامه تمامی اتصالات سنسور دمایی را مورد بررسی قرار دهید. با ادامه یافتن مشکل لازم است از کارشناسان تعمیر لباسشویی سامسونگ در شیراز راهنمایی بخواهید. گاهی خرابی هیتر با کد خطای e5 یا e6 نیز اعلام می‌شود.

چه زمانی کد خطای 4E یا 4C  را در لباسشویی سامسونگ مشاهده می‌کنید

اگر متوجه شدید ماشین لباسشویی شما در ورود آب به دستگاه دچار مشکل شده است به احتمال زیاد یکی از دو کد خطای 4E یا 4C را در صفحه نمایش آن مشاهده خواهید کرد. یکی از اصلی‌ترین دلایل عدم ورود آب به ماشین لباسشویی گرفتگی لوله‌ها یا آسیب دیدن آنها می‌باشد. برای رفع هر یک از این دو کد خطا قبل از تماس با متخصصین تعمیر لباسشویی سامسونگ در شیراز شیر آب متصل به دستگاه خود را بررسی کرده و مطمئن شوید آن را کامل باز کرده‌اید. سپس از نبود خم شدگی یا نشتی در شلنگ ورودی آب مطمئن شوید.

یکی دیگر از قطعاتی که باید مورد بررسی قرار دهید فیلتر ورودی آب می‌باشد که احتمال کثیف شدن زیاد و گرفتگی آن وجود دارد. در برخی موارد عدم آبگیری ماشین لباسشویی شما به دنبال بروز یک آسیب در شیر برقی دستگاه اتفاق می‌افتد. از یک اهم متر برای بررسی این قطعه کمک بگیرید و اگر لازم بود آن را عوض کنید. سنسور سطح آب را نیز چک کرده و در نهایت برای تعمیر و عیب یابی برد الکترونیکی با کارشناسان تعمیر لباسشویی سامسونگ در شیراز تماس بگیرید.

بررسی کد خطای UE یا E4 توسط کارشناسان تعمیر لباسشویی سامسونگ در شیراز

هرگونه مشکلی که در عدم تعادل دستگاه شما نمودار شده و به نوعی اختلال در بارگذاری لباس‌ها در دیگ لباسشویی را نشان دهد با این دو کد خطا به شما اعلام خواهد شد. خوشبختانه این کد خطا صرفاً برای آگاهی شما طراحی شده است و در بسیاری از موارد با یک بار بارگیری مجدد لباس‌ها داخل لباسشویی مشکل شما برطرف می‌شود. برای اینکه بتوانید از چنین مشکلاتی در زمان استفاده از لباسشویی پیشگیری نمایید حتماً قبل از استفاده از این دستگاه یک بار به صورت دقیق دفترچه راهنمای آن را مطالعه داشته باشید.

برای رفع کد خطای اعلام شده لازم است لباس‌ها را دوباره درون دیگ لباسشویی قرار دهید و این بار دقت کنید همه آنها را به صورت یکنواخت داخل دیگ توزیع کرده باشید. از موارد دیگری که باید به آن توجه داشته باشید حجم لباس‌هایی است که برای شستشو داخل دیگ لباسشویی سامسونگ قرار داده‌اید. همواره حجم لباس‌های خود را متناسب با ظرفیت ماشین لباسشویی خود انتخاب کنید تا با مشکل عدم تعادل در لباسشویی مواجه نشوید. اگر پس از رعایت تمام موارد فوق باز هم کد خطا به شما نمایش داده می‌شد از متخصصین تعمیر لباسشویی سامسونگ در شیراز راهنمایی بخواهید.

در چه زمانی کد خطای E2 یا 5E در لباسشویی سامسونگ روشن می‌شود

هر زمان مشکلی در کارکرد تخلیه آب ماشین لباسشویی وجود داشته باشد یکی از این دو کد خطا را در صفحه نمایش لباسشویی سامسونگ مشاهده خواهید کرد. در چنین حالتی برای رفع کد خطا در اولین مرحله لازم است مطمئن شوید شلنگ تخلیه دستگاه بسته نبوده و در مسیر آن تا خوردگی و انحنایی وجود ندارد. سپس فیلتر تخلیه را چک کرده و اگر لازم بود یک بار آن را خوب با آب و یک شوینده ملایم تمیز کنید تا هیچ گرفتگی در مسیر عبور آب وجود نداشته باشد. اگر باز هم کد خطا ادامه داشت نوبت به بررسی اتصالات خروجی دستگاه می‌رسد.

از دیگر قطعاتی که باید به بررسی آن بپردازید پمپ تخلیه ماشین لباسشویی است. پمپ تخلیه عمر مفیدی دارد و احتمال دارد با گذشت زمان مجبور به تعویض این قطعه شوید. در صورتی که عدد صفر یا بیشتر از 300 را در اهم متر مشاهده کردید نیاز به تعویض پمپ تخلیه وجود دارد. ایراد در سنسور تشخیص سطح آب نیز گاهی می‌تواند باعث نمایش این دو کد خطا در لباسشویی شما شود. اگر از کارکرد صحیح پمپ تخلیه نیز مطمئن هستید برای بررسی برد الکترونیکی دستگاه با کارشناسان تعمیر لباسشویی سامسونگ در شیراز تماس بگیرید.

تعمیر لباسشویی سامسونگ در شیراز

بررسی کد خطای DE توسط متخصصین تعمیر لباسشویی سامسونگ در شیراز

از دیگر کدهای خطا در لباسشویی سامسونگ امکان برخورد با آن وجود دارد کد خطای DE می‌باشد. این کد خطا نشان دهنده وجود یک مشکل در بسته شدن درب ماشین لباسشویی شما است که در نتیجه آن دستگاه به شروع به کار نکرده و متوقف می‌گردد. گاهی اوقات به دلیل اینکه درب را با فشار زیادی کشیده‌اید زبانه در دفرمه شده و تماس لازم میان زبانه و سوئیچ برقرار نمی‌شود. به دنبال این اتفاق شما یک کد خطا را در صفحه نمایش لباسشویی خود مشاهده خواهید کرد.

از دیگر دلایل درست بسته نشدن درب ماشین لباسشویی شکستن سوئیچ قفل دستگاه می‌باشد. لازم است میکروسوئیچ را با دقت مورد بررسی قرار داده و اگر نیاز بود آن را تعویض نمایید. در نظر داشته باشید گاهی اوقات تنها به دنبال گیر کردن یک جسم خارجی کوچک درب دستگاه شما درست بسته نمی‌شود. پس حتماً قبل از تماس با کارشناسان تعمیر لباسشویی سامسونگ در شیراز از این مورد مطمئن شوید. در نهایت باید احتمال ایراد در برد الکترونیکی دستگاه را نیز در نظر داشته باشید.

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۳۳۵۶۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان